HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Ez meg mi volt?

2013.01.16. 13:09 PetraésLily

Meg mindig kint alszom a nappaliban...es tegnap szerintem mar 21 ora volt mikor elnyomott az alom...meg szerencse, mert az en edes, draga babam, az az TE LILY 4kor megebredtel, de csak nyuszoges volt, ott alltam az ajto elott nem mentem be...4:20kor csend lett es azt hittem alszom...4:35kor azonban ujra hallottalak...nyoszorgos, sirosra atvalto volt, bemegyek hozzad, mindket rongy nalad es a hatadon fekszel, megforditalak es megsimogatlak, kimegyek, te mar fordulsz is utanam es sirsz...visszamentem es ott hagytam a kezem a hatadon, par percig ugy tunt erre van szukseged...de folyton hatra fordultal...5kor bementem kedves edesapadhoz hogy most mi van?! Megegyeztunk hogy adok enni, hatha ehes vagy(hozzateszem, jo nagy barom vagyok), mert elozo nem ettel tul sokat. Ugyhogy 120 ml tapszert rittyentettem neked es tisztaba is tettelek(csak pisi volt a pelusban), a tapszert benyakaltad gyorsan, betettelek az agyba de ugyanaz folytatodott...csinaltam meg 90 ml tapszert, ebbol 50mlt szepen elfogyasztottal, majd gondoltam bekenem az inyedet is...betettelek a kisagyba de ugyanugy sirtal...kivettelek ujra, picit ringattalak, betettelek a kisagyba es fogtam a hatad, kb. 5 perc es aludtal...Nem ertettem ez mi volt...reggel meg 8:15kor keltel...ugyhogy igy total kaosz lett a nap...persze csak nekem...

Reggel hivott a noverem es mondta hogy vigyem Lilyt a friss levegore, ott jobban elfarad es nekem is jot tesz es hogy lehet azert asitozik mert unatkozik...nah, jelentem nem unatkozik, mert levittem setalni(ami tenyleg jo otlet) es azonnal elaludt, ugyhogy 25 perc utan a liftben ebredt meg...lehet meg tologathattam volna...akkor tuti aludt volna meg...Most tizoraira jo, bosegesen fogyasztott, gondolom, mert most reggelire csak 150 mlt tolt le a kisasszony...

Nah, amit leszogezek, hogy nem adok neked tobbet hajnalban enni, inkabb megprobalom mashogy, de nagyon reg volt ilyen hogy megebredtel...es addig pici lany voltal es elfogadtam hogy neked meg hajnalban is szukseged van egy kis szopira, nah meg anyara...de ezt mar reg abbahagytad...eddig irni sem mertem rola, sot beszelni sem...orultem a jo szerencsemnek...ugyhogy tegnap/ma jol meglepodtem.

Ma neztem a fogaid...nem 2 hanem 3 fogad jon...a jobb felso, szinte mar ki is bujt...van egy kis hus cafat az inyednel...es a masik felso is jon, ugyhogy lehet ez volt a gond...vagy csak keresek kibuvokat neked.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr225021608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása