HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Megróbáltuk

2013.01.08. 21:22 PetraésLily

Ma anyukam volt itt nalunk segiteni Lilyt furdetni, tegnap a baratnom volt itt. Mai seta alatt zoldseges volt tervezve, posta es a HADA, hogy apana vegyunk munkas szerkot, mert meg Bagra segiteni es ugye Californiaban kiszelektaltuk a "rossz" ruhainkat es igy "nincs mit" felvennie, ugyhogy Lily es en kaptuk a feladatot hogy vegyunk egy gatyat es egy pulcsit neki. Szegeny anyukam hivott tobbszor is telefonon, hogy ott van a Hadanal es haza visz minket de nem hallottam a telefont:( ugyhogy leparkolt nalukn es feluton talalkoztunk gyalog, aztan felszalltunk 2 megallora a villamosra mert ugy szakadt a ho. Lily cuki volt a Hadaban, egy szot sem szolt, ugyhogy o is kapott egy rozsaszin kardigant es egy rozsaszin kiskabatot:) Jajj, ugy imadok neki vasarolni...es nagyon rossz szokaskent sokszor az amazonon nezek neki rucikat...sose gondoltam, hogy valaha ilyet mondok, de ez hianyzik Californiabol, hogy olcson, jo minosegu es egyedi dolgokat lehetett kapni. Meg szerencse hogy Keresztanyum mindig kuld nekunk egy kis utanpotlast, most is varom nagyon a csomagjat de nem erkezik:( Meg most Timiek is jonnek haza es o is vasarolt mar Lilynek mindenfele rucikat:) es Dori is kuld Dubaibol:) Hjajj szerencses lanyok vagyuk:) Pont ma mondtam anyunak hogy ha meg mindig kint elnenk valoszinuleg a Targetig lenne a setank Lilyvel es vissza;) es az osszes ott kaphato kislany ruhat megvennem neki...es Balazs hogy orulne:)

Nade vissza, mert elkanyarodtam picit...szoval anyuval es Lilyvel hazaertunk, evett aztan anyuval jatszottak, imadja anyu ekszereit nezegetni:) Mar most odavan a smukkokert:) Aztan mese, furdetes es oltozes pizsibe. Megbeszeltem anyval hogy probaljuk ki, hogy o fekteti le aludni es adja a tapszert. Nem mutattam de a szivem a torkomban dobogott es iszonyatosan tartottam az egesztol...de gondoltam itt vagyok, ha gond van azonnal ott termek, ugyhogy adtam puszit Lilynek es kijottem a szobabol. Probaltam ugy csinalni mintha nagy dolgom lenne de semmi dolgom nem volt...de neszt nem hallottam, gondoltam akkor minden jol megy. Kijott anyu es en pattantam, lattam hogy a cumisuveg szinte ures ugyhogy evett. Mikor kijott anyu csend volt, mondta hogy nyugtalan volt eves kozben, aztan mar hallottam is hogy nyoszorog, vartam, de mikor sirt akkor bementem megsimogatni, kijottem, de ujra sirt ugyhogy visszamentem es ratettem a kezem a hatara lattam hogy probal aludni, hogy a szeme csukva es csak neha pillazik hogy ott vagyok e meg, ugyhogy kb. 5 percig ott alltam es a kezem vegig a hatan volt, aztan kijottem es elaludt. Anyu meg itt volt egy haromnegyedorat aztan elment. Lattam, hogy bantja a dolog, de mondtam hogy ilyen akkor is elofordul ha en teszem le, ugyhogy ne vegye magara. Azota Lily mar nyoszorgott, ugyhogy lehet ez egy ilyen nyoszorgos ejszaka lesz:( Balazs csak keson jon haza:( anyu szerint neki kellett volna oltoztetnie Lilyt, nem pedig nekem...legkozelebb igy csinaljuk...igazabolazt gondolom, hogy semmi rosszat nem csinalok Lilyvel megis lelkiismeretfurdalasom van hogy itthon vagyok es mas fekteti le...hulye vagyok, igaz?!

Vegulis azt gondolom, hogy a proba nem sult el rosszul, mert Lily evett es elfogadta a tapszert es hogy nem aludt el szo nelkul az barmi miatt lehetett...de igazabol nehez ezzel a dologgal baratkozni hogy mas fekteti le... 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr235006840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Liz&Dorka · http://edeskispotty.blogspot.com/ 2013.01.09. 09:07:12

Én úgy csináltam annak idején Dorkával, hogy az egész esti szeánszot a fürdetéstől anyám csinálta végig, így kapcsolta azt is a gyerek, hogy akkor az alvás is a mamával lesz. Így egyértelmű volt számára.
Ne legyen lelkiismeret-furdalásod, inkább nézd a másik oldalát, több szabadidőd lesz, korábban le tudtok lépni akárhova ... :)
Kicsit jobban önállósodik Lily is.
Jól csinálsz mindent4

PetraésLily 2013.01.09. 09:30:20

@Liz&Dorka: Igazad lehet. Mi is erre gondoltunk hogy igy kene legkozelebb. Mondjuk ott vegig anyukam, de en is ott voltam a furdesnel, a meset en mondtam, a kremezes, pelenkazas...stb...is en csinaltam. Te ilyenkor ott sem vagy? vagy csak asszisztalsz?

Liz&Dorka · http://edeskispotty.blogspot.com/ 2013.01.09. 10:36:03

Nem vagyok ott, nem is asszisztálok. Vagy én csinálom vagy anyám vagy Krisz, de olyan, hogy ketten csináljuk ... sosem volt, mert csak összezavarná.
Mi mindig figyeltünk arra, hogy mindenki ugyanúgy csinálja, mindig ugyanaz a sorrend. Lehet, hogy hülyeség, de azt hiszem, hogy nem rontottuk el abból a szempontból, hogy elalszik bárhol egyedül, napokat el van nélkülünk otthon a mamával vagy vidéken anyámékkal. Nem fél senkitől sem, bárkivel eljátszik, nem gond, ha ide vagy oda megyünk akár napközben, akár éjjel elvan bárhol. Sőt már eljutottunk odáig, hogy napközben bárki lerakhatja aludni, este csak mi hárman.
Haladunk és remélem így a bölcsivel és az ovival sem lesz gond. Igyekszünk előregondolkozni.

PetraésLily 2013.01.09. 14:03:22

@Liz&Dorka: Hmmm...mi mindig egyutt furdetunk Balazzsal, (nehany kivetelt leszamitva) az oltozesnel meg segetkezik, kiviszi a torolkozot, behozza a tapszert iyesmik. A mindig ugyanugy az megvan.
A napkozbeni alvassal nincs gond ugy ertem akkor mar tobbszor elofordult hogy mas tette le aludni. Volt hogy reggel 8tol delutan 16ig nem voltam otthon es semmi gond nem volt, de a napkozben vhogy mas. Ez az esti dolog hogy vki mas fekteti le ettol kiraz a hideg, de majd gyakoroljuk.:)
Koszi a segitseget.

haissdora 2013.01.10. 17:38:42

ohh, ugyik vagytok am!!! en nem tudom elkepzelni, hogy mas tegye le Danyt este aludni ... oke, egyelore nem is tudna senki, mivel szopizik, de nekem ez olyan "Szertartas", szopizik, meg ram nez egyet mielott lecsukna a szemet, elpilled, en nezegetem ot, adok neki egy puszit, es be az agyba... semmiert sem hagynam ki, pedig tudom eljon majd az ideje, mikor mar en nem kellek ehhez! - es ez igy van rendjen.
de ti ugyesen probalkoztok, nagyon bator vagy es ugyes!!!

PetraésLily 2013.01.10. 20:27:09

@haissdora: Ne hidd hogy egyszeru, hogy mas teszi le a gyereked aludni, plane hogy otthon vagyok. Pl. mikor ceges karonyi buli volt akkor jol jott volna ha Balazs is le tudta volna tenni. Vagy ha el akarunk menni moziba akkor csak kesoi filmet valasztunk mert elott Lilyt letesszuk aludni. Igazabol nincs vele gond, de mindket nagyija imadja es semmi rossz nincs abban ha ok tennek le CSAK nehez, ezert probalkozunk, no meg hogy Lily hogy fogadja. Ez a "szertartasos" dolog nalunk is sokaig megvolt meg akkor is mikor mar cumisuveget is kapott cici utan, de elmult...mar tudom...mar nem alszik el kozben, pedig ugy vagyom ra, de nem...ehhez mar ugy latszik nagylany:)
süti beállítások módosítása