HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Új dolgok

2013.01.07. 14:59 PetraésLily

Eloszor azzal kezdenem, hogy Lily 2 napja nem szopizik mar. Nem igy terveztem, de mivel Balazs reggel mar nagyon ugyesen megoldotta a cumiztatast igy gondoltuk probaljuk meg este is, igy is lett. Furodtunk, pizsi, halozsak, puszi anyatol es odaadtam Balazsnak es o cumiztatott. Neki is eloadta a 10 perc alatt megkajalok es aztan csak nezek musort, ugyhogy Balazs bufiztette es letette aludni es hang nelkul(ami ritka mostanaban, mert mindig van egy kis sikitozas mostanaban alvas elott) aludt is. Masnap is Balazs adta Lilynek a reggeli tapszert es ugyanigy este is o, hatha csak egy egyszeri mutatvany volt az elozo este, de nem...sot Balazs 10 perc utan kiszolt hogy ker meg tapszert. Csinaltam meg es odaadtam neki, aztan jott ki buszken, hogy elaludt a karjaban, ugy mint mikor csecsemo volt es hogy ratette a vallara a kis fejet es aludt. Balazs hatra tette le aludni, de Lily fordult egyet es aludt tovabb. Oszinten feltekeny volltam, mert mostanaban nalam nem aludt el es mindig ebren tettem a kisagyba es igy nem tudtam nezni ot meg mar az elso este mikor Balazs adta a tapszert akkor is ugy hianyzott ez a kis osszebujas Lilyvel igy alvas elott, de azt hiszem ez igy van jol , hogy nem csak tolem fogadja el a tapszert es ha ne adj isten Mauritiusra kell utaznom akkor nem all meg az elet nelkulem:) A szopit pedig azert nem kapta a tapszer elott, mert egy mar a bal mellemet ha megnyomtam nem is jott belole, ketto pedig azt gondoltam lehet ez volt a baj regebben, hogy en kezdtem el, ugye megszoptattam es utana adtam at Balazsnak, hogy folytassa es lehet ez igy nem volt tul jo. De mindegy is lenyeg hogy Lily ugyesen hamikazik apaval is es szepen alszik is neki. 

Tegnap voltunk Lily elso zsurjan, szulinapi zsurjan:) Benedek lett 1 eves. Nagy fiu mar. Mutat mindent, maszik es all es magyaraz,persze meg csak az o kis nyelven, de az "Ott" az mar nagyon jol megy. Lily annyira nem buvolte el, de Lily nagyon oda volt Benoert, nyult fele de Beno rutinosan elhuzta magat, ugyhogy mondtam Lilynek hogy ne ilyen hevesen a fiukkal:) Ahogy neztem Beno elert mar abba a korba hogy mi az ove. Ha Lily jatszott a jatekaval akkor elvette tole, Lily meg nem szol semmit, elvesz egy masik jatekot, de Beno apukaja mindig raszolt Benore, megha sirt is picit hogy nem vesszuk el mastol a jatekat. Azt hiszem ez egy nehez dolog. Kulonben ertette is Beno, amit apukaja mondott mert par masodperc volt es abba hagyta a sirast es jatszott massal, csak meg gyakorolni kell, de azt hiszem ezt idejeben el kell kezdeni. Jo volt latni igy egy 1 evest hogy Lily is ott van es latni hova fejlodik majd. Voltak meg mas gyerekek egy Lilyvel szinte egy koru Adam Benjamin, aki mar allt, de neki van nagyobb tesoja ugyhogy van kitol ellessi a fortelyokat. Nos, Lily meg nem maszik...kezd aggasztani a dolog megmondom oszinten...de probalok nyugodt maradni, hogy majd fog. Hiaba osztonzom nem maszik az istennek sem. Penteken muvelt olyat a parkettan hogy a kezet tapadokorongnak hasznalta es ugy huzta vagy tolta magat de ennyi, azota sem. Ulesbol mar nem dol el es le is tud hasalni, neha neha rugozik negy kez lab, de keveset es nem hoszu ideig. A szulinapon Beno anyukaja kinalta Lilyt keksszel, el is fogadta tole de nem izlett neki. Vmi izesitett hamletnek nezett ki. Nekem izlett:) Beno tortajabol is kapott Lily de nem izlett neki:( Turotorta volt, cukor nelkul, banan volt belekeverve. Tartok tole hogy azert nem izlett Lilynek mert nem volt edes. Nagyon edesszaju...pedig vhogy ra kell szoktatnom a zoldsegekre. A heten kiprobaljuk a ceklat es vhogy egy kis repat is beletuszkolok. Probaltuk a hipp gyumolcs gabonas rizses maszlagjat, nagyon szerette, nana, hisz edes:) Dorival beszeltunk es mondta hogy o ad Adamnak rizst, ugyhogy lassan, lassan majd kiprobaljuk mi is. A hetre edeskrumpli, sutotok van betarazva es az elmaradhatatlan alma. A nagy csomag fosfovit kekszunk kezd elfogyni ugyhogy majd veszek es majd nezek mas fajtat is, mert szivesen elnyamnyogja Lily es jo sok vizet iszik ra:) persze csak felugyelet mellett. Megkostolta a kenyeremet is, persze csak morzsakat es apatol kapott turorudi belet, azaz a turot es az persze ment volna befele, de nem kapott tobbet. Tesom adott egy szakacskonyvet amiben baba kajak vannak, ugyhogy elo fogom venni ujra, mert anno nem voltam elragadtatva tole hogy a 6 honapos hozzataplalast nyomtak benne es az adhato etelektol sem voltam elajulva. 8 honaptol azt mondta a tesom hogy mar jo kajak vannak benne. Pl. az o gyerekei
imadtak az avokadot, ugyhogy veszek en is es kiprobaljuk. Tegnap pl. kapott egy kis gerezd mandarint is apatol meghamozva es nagyon izlik neki, de egyenlore ez is csak kostolas volt. 

Az alvassal tovabbra sincsenek gondok, de mostmar tudom, hogy ejszaka azert nyoszorog mert jon a foga es alt. ilyenkor veszti el a kisrongyat is, de egy kis hatimi es alszik tovabb. Persze elofordul hogy lefekteteskor is sir picit de mostmar tudjuk hogy ez is akkor van ha jon a foga, kulonben minden gond nelkul alszik el. Ujabban 7ora helyett 6:30kor ebred es tovabbra is 2 es fel orat tud ebren maradni, ugyhogy 9kor fekszik le ujra aludni de 1 oranal nem alszik tobbet az istennek sem, max. 1 es negyed orat. Pedig probaltam 2 ora utan letenni, ugyanez a helyzet, vagy 2 es haromnegyed oraig is elhuztam, de szinten 1 orat aludt es mostanaban sikongat es beszelget mielott elalszik van hogy 20 percet is es egyszercsak csond lesz es elalszik, de van hogy semmi dajdaj es csak alszik.

Hadonaszik a kezevel eves kozben ugyhogy nagyon kell figyelnem, mert kivered a kezembol a kanalat vagy kered hogy adjam oda. Ha adok egy masik kanalat akkor meg a szadba teszed es keptelenseg megetetni. Elkezdtel magyarazni es teszed ezt egesz nap, hebuuu es he-he nagyon mennek es Darth Vader hangokat adsz ki. :) Szerintem lehet azert nem alszol mostanaban mert egyfolytaban a hangodat gyakorlod. Reggel is mostanaban egy kisebb szivinfarktussal ebredek, mert elkezdesz kiabalni es jatszol a hangoddal. Biztosan tetszik.

A pelenkazas tovabbra sem egyszeru es kell neki kozben minden a popsitorlos zacsi a testapolo tubusa, minden, de nyugton azt nem marad. Az en spinningem tolodik jovo hetre mert Balazsnak power weekje vagy milye van, de nem baj jovo het. 

Benoszulinap.jpg

benoszulinap.jpg

beno szulinapja00.jpg

benoszulinapja.jpg

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr245002665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.:Danka:. 2013.01.07. 17:02:39

igy kell kerem kekszet enni! aranyos :)

minden gyerek mashogy fejlodik, ne aggodj ezen.

szerencsere a masik Lilikevel nem talalkoztal. este 6 utan estek be. o 2 het mulva lesz 1 eves, fel-ala jarkalt a szobaban 2 labon. fel tud maszni a kanapera! :)

ziziman 2013.01.07. 21:32:56

"Darth Vader hangokat adsz ki. :) Szerintem lehet azert nem alszol mostanaban mert egyfolytaban a hangodat gyakorlod. " - ez nagyon tetszett!

A keksz nem törik darabokra? Én most nem adhatok Ádámnak kiflit, kekszet (nem ilyen fosfovitosat), mert András fél, hogy megfullad (egyszer András félrenyelt és emiatt aggódik ezen). De én szeretnék rágcsálnivalót adni Ádámnak....

PetraésLily 2013.01.08. 10:38:36

@.:Danka:.: Tenyleg jo hogy nem lattam, mert tutira ketsegbe estem volna:) de most picit lenyugodtam...nem maszik...nem maszik...majd fog:) vagy lusta lesz mint az anyja:)
süti beállítások módosítása