HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Lily elsö Karácsonya

2012.12.29. 21:39 PetraésLily

Ugy indult, hogy nana, hogy 6:30kor ebredt es nem 7kor ahogy mindig szokott, de Balazs atkarolt es ugy voltam vele hogy ez csak egy kis dunnyoges meg varok par percet es akkor kelek ki az agybol, ebbol az lett hogy Lily csak megebredhetett mert mikor 7:15kor mentem be hozza akkor meg aludt. Feloltoztettem es mentunk szopizni es elfelejtettem megmerni(de masnap potoltam es a gyanum beigazolodott...fogy a tejem, illetve mondjuk ugy hogy mar nem nagyon van, mult heten meg 40 ml volt most mar csak 20 ml, ugyhogy szerintem kb. meg 1 hetig tudom szoptatni, meglatjuk), apa meg aludt es mikor vegeztunk akkor bementunk hozza es meg hancuroztunk picit az agyban aztan tenyleg keltunk es a hancurozasba en is benne voltam:) Nagyon izgatottak voltunk Balazzsal. En meg elmentem a postara aztan a peksegnel is megalltam es vettem par kiflit. Hazaertem es Lily meg Balazs a szonyegen jatszottak. Csatlakoztam en is aztan Balazs kiment az erkelyre a fat beallitani, kozben en meg becsomagoltam az utolso ajandekokat is es Lily nagyon kooperativ volt, aztan elalmosodott es ment alukalni szerencsere jo nagyot aludt ugyhogy volt idonk mindenre. Feldiszitettuk a fat, odapakoltuk az ajandekokat es le is fenykepeztuk en gyorsan meg fel is oltoztem, sminkeltem es kb. ebredt is a kis bogarunk:) Hamikazott es indultunk is anyuekhoz. Anyu persze keszult nagyon, isteni finom dolgokat keszitett es mi nagyon ehesek voltunk mert a reggeli is kimaradt a nagy keszulodesben. Jah igen azt el is fellejtettem mondani, hogy mikor Lily felkelt akkor hamikazas elott megmutattam neki a feldiszitett fat, de nagyon nem reagalta le inkabb csak az etetoszek fele sasolt. Anyueknal elkezdtuk az ebedet de a halaszle utan mar Lily nagyon nem birta magat ugyhogy letettem aludni. Szinten aludt egy jo nagyot, ugyhogy tok nyugiban ebedeltunk, beszelgettunk, anyuek ittak kavet. Apropo kave illetve a kaverol jultnak eszembe a tiltott dolgok ugy mint alkohol, mert mostanaban megiszom ugy 2 dl feher bort este...remelem ez nem art Lilynek.

Mikor Lily felkelt akkor evett es jott az ajandekozas es fenykepezgetes. Anyutol kapott rucikat Lily es egy fisher price tanuloszeket, tetszett neki nagyon:) Anyu vett neki babakajakat, meg jo, mert amit en keszitettem neki, az nem kellett neki:( aztan indultunk haza es mar aggodtam hogy mi lesz mert sokat aludt anyunal es hogy mi harmasban is szeretnenk de egyet meg fog aludni (az alvasrol majd a kov. bejegyzesben) de akkor ugy megbomlik az mi ajandekozasunk, aztan a kocsiban latom, hogy Lily mindjart alszik, ugyhogy mondtam Balazsnak hogy nehogy hazavigyen minket menjen tovabb:) ugyhogy mentunk es mire hazaertunk pont meg is ebredt...igazabol almos nem lehetett mert anyunal aludt 1 es haromnegyed orat aztan 1 orat volt ebren mire ujra elaludt, ugye a kocsiban, de igy ugy voltam vele hogy aznapra tobb alvas nincs. Haza mentunk lepakoltunk. Lily es Balazs bementek a kisszobaba es vartak hogy csengessen a jezuska vagyis en;) gyorsan meg megkerestem a mennybol az angyalt a youtube-on es csengettem is:) Ok pedig jottek...fura volt hogy most en csengetek es nem nekem csengetnek:) es szinte furkesztem Lilyt hogy mit szol mindenhez. Gyujtottunk csillagszorot is azt nagyon figyelte:) Balazzsal kicsomagoltak az ajandekokat. Tolunk 3 picit kapott es egy nagyot. A nagyot az ugralot Balazs meg az este osszerakta es imadta, ugy ugralt benne hogy majd megzabaltam es fuligert a szaja:) csak nincs benne elem, ugyhogy most a zene funkcio meg nem mukodik.(azota kerult bele elem is, de ha meghallja a zenet akkor figyel hogy ez meg miert?) Aztan en bontottam ki az ajandekom a kenyersutogepet es Balazs ugy meglepett hogy a Capricebol vett nekem egy karkotot es egy hozzavalofulbevalot. Nagyon tetszett de mikor felvettem akkor magamon nem tetszett...ugyhogy Balazs jol elkenodott, pedig tenyleg szepet valasztott csak vhogy nekem nem all jol:( aztan kinyitotta Balazs is az o ajandekat es nagyon orult de sajnos en meglepit nem tudtam neki szerezni:( de attol meg nagyon orult:) Kozben pedig a mi kicsi lanyunk beforgott a fa ala es megszerzett egy diszt es felig lekajalta rola a csillogot...ugyhogy az egesz kepe csillogott es ugy vigyorgott hozza, kar hogy errol nem keszult kep, de Balazs teljes panikba esett hogy mi lesz Lilyvel es belcsavarodasa lesz. (Szerencsere nem lett:) Aztan eljott a furdes ideje ugyhogy mese es oltozes, furdes. Miutan Lily lefekudt aludni megneztuk az Igazabol Szerelem cimu filmet aztan mentunk aludni. Karacsony masnapjan delutan apukamekhoz mentunk. Reggel Lily kelt es szopizas kozben Balazs is kijott hozzank es igy fejeztuk be az evest. Reggeli utan Lily 1 orat elrugozott az ugralojaban, mi meg tevekenykedtunk kozben es gyonoyorkodtunk benne. Lily kuldott nekunk mindig egy egy hatalmas mosolyt, aztan ment aludni, de 1 orat sikerult aludnia, aztan egyutt jatszottunk es megint ment alukalni, lefekves elott mondtam neki hogyha felkel megyunk a nagypapaekhoz, de azt hiszem nem kellett volna mert haromnegyed orat aludt, ugyhogy evett es indultunk apuekhoz. Ahogy ocsemet meglatta azonnal sikongatni kezdett, teljesen odavan erte es az ocsem tenyleg mindent el is kovet hogy imadja. A hajat nem engedi levagatni hogy Lily bele tudjon kapaszkodni:) es vegnelkul tudja szorakoztatni. :) Ajandekoztunk, Lily kapott egy fisher prie-os jaras segitot(ez kesobb lesz hasznos, mert egyenlore nem jar, de allni mar nagyon akar, hisztibe menoen) es utana ettunk aztan pedig elvittuk Lilyt setalni, apukam is jott. Mielott haza mentunk volna Lily meg evett es Kereszatnyummal is tudtunk beszelni. Apukam felesege keszitett Lilynek sutotokos almat es olyan jol sikerult hogy elhoztam minden maradekot:) Imadja Lily, nem ertem az enyemet miert nem eszi meg...:( Sajnos eleg keson ertunk haza, ilyet tobbet nem csinalunk. Ugyan birta magat Lily, de a furdes haromnegyedoraval kesobbre csuszott. Masnap hallom hogy ebred de olyan fura volt mert en elobb ebredek mint o, nezem az orat 5:50...az szep, mondom magamban...aztan hallom hogy sir is. Mi a szosz? Bemegyek latom keresi a kis rongyat, odaadom neki, megsimogatom, kijovok...csond egy ideig aztan ujra hallom, hogy neszezik, Balazs is felebresztem, o is bemegy, megsimogatja, de nem alszik vissza, mondom de jo lesz ez igy...hisz mennek Vacra es ugy terveztem 6:30kor kelek, gyorsan oltozok, pakolok es megetetem Lilyt es induluk is. Erre azt lett hogy probaltuk visszaaltatni, semmi sikerrel, meg az agyba is bevettuk magunk koze, de csak forgolodott, aztan hisztizett, ugyhogy bar 7kor kapott enni, de csak 5:50kor kelt, ugyhogy szopizas kozben elaludt, de csak 5-10 percre, vegul csak elindultunk es az autoban azonnal elaludt. Vacon pedig ebredt, ugyhogy tudtam tota borul minden. Balazs nagyszuleihez mentunk,odajott Balazs apukaja is. 10kor adtam Lilynek enni. Kapott Lily egy kis rozsaszin nacit (picit nagy meg de majd belenovunk:) meg egy kis torolkozot, amibe tudjuk torolni a pofid eves utan. Balazs nagyszulei utan Balazs anyukajaekhoz mentunk, ott meg jatszottunk es vegul 11kor fekudt le aludni, es minden zokszo nelkul el is aludt es aludt egy jo nagyot. Aztan eves es megerkeztek Balazs tesojaek is, ugyhogy Lily kezrol kezre jart. Meg volt az ajandekozas is. Lily kapott egy fisher price telefont, kis kutyust hazzal, tele vagyunk jatekokkal, na meg kaptunk egy franko szankot. Remelem meg az iden ki tudjuk probalni:) egy tok jo jatek gyujtot vagy minek hivjak amibe lehet pakolni a jatekokat...nah eddig nem volt sok jatekunk mostmar van:) Durvaaaaan sokkkk!!! :) Ajandekozas utan viszont Lilyt letettem aludni, de orditott, feszitette magat es tiszta voros volt...hagytam egy ideig de nem birtam idegrendszerrel es vhogy ugy ereztem ezt most nem szabad hagynom, ugyhogy kivettem a kisagybol, megnyugtattam es feloltoztettem, majd babakocsiba be es seta. Jott Balazs is, de nem sokat setatunk, visszatoltuk a teraszra...fel orat aludt es ebredt, nem erdekelt hogy csak ennyit, aztan jottek Balazs nagybatyjaek. 4 gyerekuk van...tok durva...nekem az egy gyerek is sok...toluk is kaptunk jatekot es egy babakocsit:) De 18kor elindultunk, nem akartam kesobb hazaerni, ugyhogy 19kor mar mese volt es idoben furodtunk. Ereztem Lilyn hogy ez a 3 nap azert megviselte mar es vagyik egy kis nyugira. Szopizast szinte vevig szunyokalta de evett, de mikor betettem a kisagyba akkor sir, de azonnal keservesen. Megsimogattam, kijottem, de nem maradt abba a dolog, bementem meg 3szor de nem nyugodott meg. Vegul Balazs nyugtatta meg. Bement hozza es a kezet a hatan hagyta es igy vegul 5-10 perc alatt elaludt. Masnap 6:25kor ebredt, ugy gondolom ez azert van mert tul sok helyre vittuk, sok volt neki ez a 3 nap meg ha a napirendjet igyekeztunk is tartani es nagyon figyelni ra. 27-en nem mentunk sehova, ugyhogy otthon voltunk, en probaltam a vasalni valokat redukalni, de meg mindig van, pedig anyukam is besegitett. Mosni mar csak minimalisan kell, de azert meg van az is. Nah meg elpakolni. Huh, de nincs kedvem hozza...27-en ugy volt hogy megyunk egy hazibuliba, ugyhogy Balazs anyukaja jott vigyazni Lilyre es az occse. Furdes elott ertek ide, en feloltozem felig, sminkeltem es ugy volt Balazs is oltozik mig en szoptatok. Aztan kijottem es Balazs nem oltozott fel ,mondja hogy a hazigazda felesege beteg lett csak nem neztuk az emaileket:( ugyhogy nem mentunk sehova pedig Balazz anyukaja mondta hogy menjuk nyugodtan barhova, en kapacitaltam is Balazst egy mozira de nem metunk vegul. Anyukajaek ugy 22 korul mentek el. Beszeltuk Balazzsal, hogy mindketten attol tartottunk, hogy nem tudunk majd elmenni a hazibuliba de nem azert mert lemondjak, hanem mert Lily nyugos lesz, nem alszik el...nah, hat nem, igy lett...mert nekunk szuper lanyunk van:)

28-an mar 7kor kelt ismet Lily. Mondtam Balazsnak hogy el szeretnek menni vasarolni, gond e, mondta hogy nem. Menjek csak. Ugyhogy az Arkadba mentem, sok elintezni valom volt de ott minden egy helyen van. Megcsinaltattam a kormeimet is. Vettem Dorinak sok sok kismama-baba magazint, nem is tudtam, hogy ilyen sok fajta letezik. Olyan aranyos volt Dori, mert kuldott Lilynek egy kis rozsaszin tevet es egy Gap Dubai-os felsot:) Nagyon cuki. Koszonjuk innen is Dori. :) meg anyukajanak is aki volt olyan kedves es elhozta nekunk.

Voltam a Sparban is, mert Balazs szulinapja 29-en van es ugy beszeltuk meg a csladjaval hogy jojjenek inkabb ok, mert Lilynek mar sok volt a jobol, ugyhogy ok jottek. En/mi meg keszultunk es ehhez vettem hozzavalokat. Szuzermek voltak aszalt paradicsomos, mozzarellas rukkola salataval es aki kert krumplival + csinaltam porkoltet es hozza hazikeszitesu kenyeret. (Zurichi kenyer, Limara receptje) Sutottunk linzerkeket Balazzsal. Miutan hazaertem a vasarlasbol azonnal neki vetettem magam a sutesnek de kozben Lilyvel is indultunk setalni, ugyhogy Balazs maradt es o szagatta ki a maradek tesztat es sutotte ki, en meg osszeragasztottam mikor hazartunk. Setabol hazajovet pont anyu is hozzank ert, mert erre a napra vacsi meghivasunk volt Juditektol, ugyhogy a Borbirosagon vacsiztunk...isteni finomat. Szeretem mikor egy etlap nem 15 oldalas hanem csak 5-6 etel kozl lehet valasztani, mert akkor tuti frissen keszitik, ugyhogy hagyma levest ettem saj croutonnal es lazacot foetelnek, majd pedig gundelpalacsintat. Minden fini-fini volt:) Ejfelre mint eddig mindig haza is ertunk, ezuttal anyukam ebren volt:)Aztan hazament es en fekudtem le aludni, Balazs meg az Ipdajevel jatszott:)

Reggel izgatottan keltem, hisz Balazs szuletesnapja volt. 6:30kor ebredtem, es kijottem a nappaliba rendet tenni es megirni a kepeslapot, tapszert kesziteni, magamat rendbe tenni..aztan mar 7:15volt deLily meg alszik, vegul 7:30kor ebredt de gondoltam hagyj aludjon o is es Balazs is addig kikerestem Halasz Judit Boldog Szulinapot szamat a youtube-on. Lilyt oltoztettem az elozo nap elkeszitett bodyba, amire rairtam filccel hogy Boldog szuletesnapot APA! :) Ettunk es mentunk be Balazshoz a Halasz Judit szamra. Lily vitte a kepeslapot, en a termoszt:) es igy ebresztettuk Balazst:) Nagyon orult. Lily jatszott a kepeslappal, a hutomagnessel, amit Balazs a termosz melle kapott:) - Mindig panaszkodott hogy setahoz nem tud vinni egy forro kavet:) Nah, ma tudott:) Bohocodtunk meg az agyban aztan indult a nap. Balazs porszivozott en pedig keszitettem a krumplit, salatat, porkoltet es a kenyeret. Lily pedig orditott:D o ezt valasztotta, hogy o igy segit:) aztan odaultem hozza, jatszottunk es fekudt le aludni, sirdogalt picit de epp csak picit es elaludt. Aludt egy nagyot es pont evett mikor Balazs anyukajaek erkeztek, aztan a tesojaek is megerkeztek es szerencsere mindenkinek izlett minden. Olyan boldog voltam, mert oszinte nem akartam nagy felhajtast csapni, nem is tudtam volna de ugy erzem mindenki jol lakott es jol is erezte magat. Lily aludt kozben egyet, es mikor kelt akkor volt a torta, Balazzsal fujtak el egyutt:) A tortat Balazs anyukaja keszitette, Kinder Bueno torta, Isteni finom, en egy akkora szeletet ettem, hogy mozogni alig tudtam:) ugyhogy jot tett a seta. Balazsnak nagyon nem akarodztt jonni, de vegul megis es olyan jot setaltunk es bohockodtunk...nem is emlekszem mikor volt ilyen jo setank utoljara:) Aztan hazajottunk es kezdodott az esti rutin. Nagyon hosszu lett ez a bejegyes de hihetetlen sok minden tortent es legszivesebben mindent leirnek...

Imadom, hogy Balazs itthon van velunk ugyhogy nem is akarom, hogy menjen dolgozni:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr624980832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása