HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

BT Karácsony

2012.12.20. 20:55 PetraésLily

Kedden volt a Bt karacsony, mar regota tudtam es ugy is keszultem, hogy megyek, aztan kedd reggel mar nem volt jo a kedvem, az ido sem volt jo...mit szepitsem szar nap indult...:( pedig Lily mindent megtett, hogy anyanak jobb kedve legyen, de nem lett...setakor meg az eso is esett, ez volt az elso hogy esett az eso miota itthon vagyunk. Marmint ugy ertem akkor amikor mi epp setalunk, ugyhogy elovettem az esovedot, de sehogy se tudtam a babakocsira aplikalni, ugyhogy csak ugy rateritettem. Lilyt nem erdekelte o aludt. Seta kozben nem a cipom azott be, hanem a zoknim szara lett vizes...nem ertem...mert a beaazast meg ertettem volna, hisz balerina cipoben azert nem nehez. Aztan hazamentunk, ettunk, erkezett apa is, es vegul csak ugy voltam, hogy elmegyek, csak azert is. Feltettem egy kis sminket es miutan Lilyt letettem aludni, feloltoztem es meg teblaboltam picit otthon, mert gondoltam ha megebred Lily akkor meg en nyugtassam meg (sajnos meg mindig el bennem ez a dolog, hogy csak es kizarolag en tudom megnyugtatni...mi a jo neki...stb...pedig tobbszor bebizonyosodott hogy nem...) de nem ebredt meg. Balazsnak meg akartam mondani par jo tanacsot de lehurrogott hogy huzzak mar bulizni, meg fogja oldani...hat akkor nem esett jol...de igaza volt...ugyhogy kocsiba vagtam magam es irany a Material center. Szerencsere volt parkolo hely ugyhogy ezzel sem volt gond. Aztan rogton ott voltak az ismeros kollegak es tettem is egy kort hogy a regi csapatombol is talalkozzak emberekkel es kozben egy tanyerra is szedtem nemi finom falatot es hogy kirugjak a hambol colat ittam, ket poharral:) Volt egy buvesz show, de nem igazan figyeltem inkabb beszelgettem es olyan jo volt. Foleg az hogy ugye mindenki kerdezte hogy Lily hogy van, de miutan kozoltem, hogy jol, a beszelgetes mas temakrol volt. Foleg Zsofi, o csak ugy hadart annyi meselnivaloja volt:) Imadtam erte. 22:30kor neztem az oram, hogy te jo eg 22kor akartam indulni, de vegul 23kor sikerult. A fonokom kerdezte mikor szeretnek visszajonni, csak ugy, amolyan kotetlen beszelgetesben es mindenki mas is hallotta az asztalnal es mondtam hogy jovo szeptemberben tervezem. Mire kerdezte, hogy nem szulok inkabb meg egy gyereket,mondtam, hogy nem. En dolgozni szeretnek. Mire egy lany, akinek szinten van gyereke(nem tudom mennyi idos), akkor jott a ceghez mikor en megkezdtem a terhesszabit, ugyhogy kb. 1 honapig dolgoztunk "egyutt", kerdezi, hogy miert szeretnek ennyire dolgozni es mondtam, hogy szeretnek ujra felnott tarsasagban lenni es hogy igazbol nem jott be nekem ugy ez az anyasag. Nah, ez utan olyan arcot vagott es teljes testtel elfordult tolem. Igazabol nem ertettem, bar igy visszagondolva lehet nem fejeztem ki magam jol. Imadom, szeretem a lanyom, de ugy gondolom neki is jobb ha vele egykoruakkal van es ez ram is ugyanigy vonatkozik, ettol meg nem szeretem kevesbe. Es Magyarorszagon ez egy "szupi" dolog hogy 3 evig otthon lehet maradni egy gyerekkel, mert bizony mas orszagokban ez nincs igy. Mondjuk nem ertek egyet azzal sem, hogy 3 honaposan passzoljuk le a gyereket, de van egy baratnom, aki 6 honaposan bolcsibe adja a fiat, mert muszaj. Vissza kell mennie dolgozni, mondjuk o szerintem maradna otthon ha tehetne. Lehet talan annak a lanynak az volt a baja hogy en megtehetem es megis dolgozni szeretnek, de nem ertem miert baj ez?! Vagy miert baj ha vki mashogy gondolja? En ugyanugy nem itelkezek azok felett a nok felett akik a gyerek 3 eves koraig otthon vannak, mert ok igy szeretnek es szivuk joga megvan hozza. A fonokom vegul azt mondta hogy tok jo, hogy igy felmerem vallalni a velemenyem es nem jatszom meg magam. Szerintem az anyasag tele van lemondassal, onfelaldozassal, es persze mondhatjuk hogy ezek nem azok, mert a gyerekedert teszed...stb...de megis csak azok, hat nevezzuk oket neven es nem biztos, hogy mindenki leanyalomkent eli meg az ejszakai keleseket vagy ha hasfajos a gyereke vagy csak ugy egyszeruen masra szamitott. Ezert is van az hogy ugyan odaig mar eljutottam a nem akarok tobb gyereket kijelentesebol, hogy de , de lell Lliynek teso, de nem most. Majd...majd ha ujra szeretnem, ha majd ot is ugyanugy tudom varni, mint Lilyt, mert kulonben csak azert szulnek hogy legyen tesoja es mert ezt varjak tolem. Lilyt annyira vartam hogy embert nem vartak meg ennyire, tukon ultem, hogy megismerjem es az anyasag nem ugy csapodott le bennem es rozsaszin kod egyaltalan nem volt, de miert ne vallalhatnam ezt fel. Lilynek is ezt szeretnem megtanitani, hogy vallalja fel az erzeseit es legyen oszinte meg ha vkinek ez nem is tetszik.

Ezzel nem azt akarom mondani, hogy nem letezik olyan aki mar a szuloszobaban erezte hogy o anya es hogy vilageleteben erre vart es hogy a szoptatas a legfoldontulibb boldogsag es a gyerekevel szuletese ota usznak a mamorban...mert lehet hogy van ilyen...nem vonom ketsegbe de ha vki nem igy erzi attol meg nem rossz ember es legfokepp nem rossz anya.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr564975367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norus 2012.12.21. 22:20:33

Én imádom, hogy igenis elmondod, ha negatív érzéseid vannak, vagy az igazat, amit tényleg gondolsz, érzel.
Tőlem is kérdezte a magyarországi főnököm, hogy meddig akarok itthon lenni. Mondom másfél év körül, d lehet kettő, meglátjuk. Én hiszem, hogy a gyerek ráunk úgymond az anyjára, hisz nem tudja megadni neki azt, hogy 8 órában úgy lekösse, mint a maga korabeli lurkók, vagy egy böcsis csoport, és nekem is szükségem van felnőtt társaságra, társalgásra. Erre jött a kérdés, hogy akkor én karrierista vagyok? Ja mondom, te meg igazán okos!!! Mert én nem vettem észre, hogy überfőnökként hagynám itt a céget... Nem értem ezt a skatulyázást...
Szóval én megértem az álláspontod és én is felvállalom, bár még nem tudom milyen lesz anyának lenni, de most így gondolom.

haissdora 2012.12.22. 18:00:47

Petram, szerintem nem kell szegyenkezned amiatt, ahogy gondolkozol. Megemlitettel engem is ebben a bejegyzesben... nekem az egyik szemem sir, a masik nevet, hogy Danyt 6 honaposan mar bolcsibe kell adnom. Egyreszt en hiszem, hogy mas gyerekekkel, es tapasztalt nevelokkel egyutt lennie csak jo lehet. En talan nem tudnek mar annyi mindent tanitani neki, vagy kifogynek otletekbol. Aztan nekem is szuksegem van vegre felnottekkel is kommunikalni es valamelyest visszaterni a munkas hetkoznapokra. Ugyanakkor persze hogy nem bannam, ha meg tudnek vele tobb idot egyutt tolteni, es verzik a szivem ha arra gondolok napi hany orat lesz nelkulem. Szoval baromi nehez, de szerintem ez nehez minden korban, akar 6 honapos akar 16... Remelem nalunk ez jol fog elsulni... (amugy engem is 6 honaposan adott be anyum a bolcsibe es tessek...ez lett belolem :))) )

PetraésLily 2012.12.22. 20:47:45

@norus: Koszi Nori:) Hidd el Mórnak te leszel a legjobb anyukaja hisz Titeket valasztott a ferjeddel csaladjanak es ezt biztosan nem veletlenul tette.:) Ez egyebkent tetszik, hogy meg "csak" varja a babat az ember de mondd meg mikor szeretnel visszamenni...HONNAN TUDJAM?! :)

PetraésLily 2012.12.22. 20:53:26

@haissdora: Igen, teged emlitettelek, mert mindig is az volt az erzesem, ha tehetned azert te meg maradnal otthon, neked viszont valasztast sem adnak. Igazabol ez az egesz nem is a bolcsirol szol talan, hanem hogy miert vagyunk mi nok ilyenek, hogy ha vkinek mas a velemenye akkor attol mar el kell fordulni es hogy miert van az hogy az az erzesem hogy az anyak inkabb azt mondjak hogy jajj ok imadnak anyanak lenni es nekik minden flottul met az elejetol fogva, nem volt gorcsoles semmi, tudtak mindent, es kozben meg nem is igy van, csak azt hiszik, hogyha mast mondanak akkor elitelik oket?! En nem elharcos szeretnek lenni, vagy megmondo ember csak jo volna ha az emberek elfogadnak egymas velemenyet, erzeset.
süti beállítások módosítása