HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Fotózás, hétvége, rohanás, mozi, fotozás, Mikulás

2012.12.11. 09:26 PetraésLily

A pénteki napot nagyon vartam:) Juditek reggel 8ra mar itt is voltak nalunk. Te 7kor keltel, ahogy szoktal, anya megszeretgetett, feloltoztetett es ettunk. Aztan bevittelek apanak ott meg bohockodtal picit es erkeztek Juditek. Anya gyorsan vasalt meg, tettem vettem, apa elindult dolgozni, anya furdott, oltozott, te pedig mar jatszottal Juditekkal. Mikor koszonem el toled le se sz...tal...:( de igy nyugodt szivvel mentem el. Judit tett le aludni, mondta hogy picit sirdogaltal mindketszer de ahogy lejart a zeneloke mar aludtal is, de kulonben jo kislany voltal. Ettel is , ittal is. :) Anya ment fodraszhoz es mikor jott el, majdnem esett egy nagyot a balerina cipojeben a jegen...nah, igen...viszont a laba azota is faj..:( aztan kocsiba pattant es irany a Mammut, ide jott sminkeltetni, ahhoz a lanyhoz aki az eskuvore is sminkelte, de elotte meg nezni akart maganak egy rucit, mert apa azt mondta az a feketet ne vegyem fel...:( Apa azt mondta menjek a Jackpotba, de bement anya es semmi nem tetszett neki, olyan ruhak voltak, mintha a nagyi otthonkait venne fel, raadasul dragan. Mar a szazotvenedik ruhat probaltam, mikor mar tok ketsegbe voltam esve hogy semmi nem all jol es kulonben is nehogy mar apa mondja meg miben legyek, mikor neki is en keszitem ki a ruhajat...de szomoru voltam ez teny...ugyhogy ettem egy kiflit,mert a gyomrom reggel ota ures volt. Aztan betertem a Promodba ahova nem is akartam hisz a fekete ruhat is itt vettem, de felpobaltam ket ruhat es nem volt jo, nem gyozott meg...aztan lattam a probababan egy piros rucit...nah ez kell nekem, felprobaltam kertem ovet hozza es nagyon tetszett, kifele menet megpillantottam egy masikat is es az is megvettem. Aztan mentem Dettihez a sminkre. "Gyorsan" vegeztunk es ingyen megcsinalta csak kerte hogy kuldjek majd kepet:) Igy lesz:) Meg apanak vettem egy feher polot, mert gondoltam a fotozaskor legyen olyan foto is mikor csak farmerban, feher poloban mezitlab vgyunk. Aztan meg elmentem egy ajandekert, aztan apaert es haza. Kozben Judittal smseztem, hogy minden ok e, de az volt:) Jo nagy dugo volt hazafele de igy mire hazaertunk mar meg is ebedeltel. :) Juditek lassan indultak is, mi meg oltoztunk es mi is indultunk Agihoz a fotozasra. Kocsiban nem aludtal, igy feltem nyugos leszel a fotozason, de szerencsere nem, viszont a kocsiban azonnal elaludtal. A fotozas jol sikerult, Agi egyre ugyesebb:) mar lattuk a teljesen nyers, vagatlan kepeket. :) Te pozoltal es Agi csak annyit kert hogy mi csak mosolyogjunk es nezzunk a kameraba majd o figyel Teged es kattint a megfelelo pillanatban:) Anya persze kozben rajott hogy nem is jo a haja, de akkor mar mindegy volt...:( Azert azt kell mondjam a vegere tenyleg nagyon elfaradtal es alig vartad hogy apa inditsa a motort es aludtal, picit autoztunk veled. Anya rendelt pizzat telefonon es elmentunk erte:) A garazsban megebredtel, anya megetetett, apa evett pizzat es te ugy nezted...legszivesebben adtam volna neked de azert megsem. Picit meg jatszottunk egyutt aztan alvas. Apa hajnal 3ig tv-zett ugyhogy reggel mikor 7kor ebredtel anya ment, oltozes, eves es nem vitt be apahoz, hagyta aludni, mi meg jatszottunk kint. Anya reggelizett is kozben, csinalt kavet apanak, hatha megebred de nem ebredt. 9kor mentel aludni es 10:30kor keltel, anya bement hozzad es mikor kiemeltelek akkor apa is megjelent az ajtoban, o is megpuszilgatott. Ettunk, aztan miutan apa megfurdott jatszott veled anya meg volt boltban es csinalt csusztatott palacsintat. Az ebedet kiadagolta es 13kor fekudtel le alukalni. Anyaek megebedeltek, neztek egy filmet aztan mikor ebredtel, ettel es mentunk a nagypapaekhoz. A kocsiban nem aludtal el. Nagypapa kacsat csinalt, ettunk aztan elpakoltunk es vittunk teged setalni. Iszonyatos hideg volt es anya egy kis balerina cipoben, szoknyaban tolt teged bar mar van jo sapija es salja anyanak:) de nagyon fazott. Nem sokat aludtal, ugy 20 percet ugyhogy visszatoltunk. Kaptal enni es indultunk haza. A kocsiban nem aludtal, mostanaban minha tenyleg csak akkor aludnal mikor tenyleg almos vagy. Apa ult melletted mert anya vezetett, a vegen mar vezetett es enekelt, mert elvesztetted a turelmed...aztan hazaertunk es jott az esti rutin. Anya napkozben kitalalta hogy megnezne a Hajnalhasadas 2. reszet ugyhogy elhivta az egyik baratnojet hogy nezzek meg egyutt. Persze matine eloadason voltak, 11kor:) Ugyhogy a vasarnap reggel jo suru volt. Mivel nagyi nem tudott jonni penteken hozzad mert a kocsijanak az akkumulatora elromlott igy vasarnap reggelre jelentkezett be. Te keltel 7kor, ettet, anya csinalt rantottat es a nagyi is 8ra mar itt volt nalunk. Hozta nagyi a mikulasod es anya gyorsan furdott, oltozott es meg veled is foglalkozott, mert vhogy csak anya volt jo neked. Mondtam neked hogy anya letesz alukalni es apa lesz itt veled mikor felebredsz es o ad majd enni is es te ugy bujtal mintha ertetted volna amit anya mondott neked. Miutan teged letettelek aludni elindult anya es nagyi is. A Polus moziban voltunk es ahhoz kepest hogy delelott volt egesz sokan voltak a moziban. A Pousban meg szinte tomeg volt. Mozi elott meg nezelodtunk, de nem mentunkbe sehova csak a Dm-be de ott is csak neked vasaroltam. Baba etelt es csillagszorot. Vmiert az altalam keszitett kajakert nem vagy oda...nem ertem miert..:( Meg a banan-alma-barack kombo bejon, de ugy egyebkent nem csiped a kulimajszaimat...:( Viszont babakajabol megeszel egy uveggel az etkezesekkor es a tejpeppel sincs gond miota ebedre is szilardat kapsz es nincs szopizas...ugy gondolom nem eszel annyit es igy tenyleg ehes vagy a tejpepnel...:) Azert tegnap csinaltam neked almas husit...hatha...mert ahogy lattam a babakajaban 9%hus van az meg nem sok...

Egy kis intermezzo: Most itt vagy a kanapem mellettem es epp probalsz felmaszni ram...es nagyon kuzdesz...:) Imadom ilyenkor ezt a hangot:)

Szoval anya moziban, apa otthon veled. Jo volt picit mozizni es tudtam apa a lelket is kiteszi majd erted, ugyhogy szinte egesz vegig a nyakaban voltak, ezt imadod a legjobban. A film kulonben jo volt, de egy pillanatra sem tudtam megfeledkezni rolad. Mozi utan meg hazavittem Esztert es utana bementem meg a tescoba hogy vegyek vmit delutanra, mert mentunk tesomekhoz ahova jott a mikulas:) Mikor hazaertem akkor te is ebredtel es eloszor adtam neked enni, majd apanak:) Aztan anya kikeszitette a rucidat, mert megint fotozkodni indultunk, immar a Mini manoba. Apa is oltozott es indultunk, idore odaertunk es nem is kellett varni mehettunk is. Volt szepen berendezett hatter, ho imitacio, szanko, fa, hoember. Beultettek minket, fotozkodtunk harmasban, csak apaval, csak anyaval es ugy hogy egyedul voltal. Varni kellett picit a kepek kivalogatasaval, de addig apa elment tankolni, mire vegzett mi kivalogattuk a kepeket, de mar 16:30 volt, ugy volt hogy igy erunk tesomekhoz...te mar faradt voltal ugyhogy amig vartuk apat meg jo hogy volt ott egy kislany aki egy zold lufival jatszott mert azon nagyokat kacagtal ahogy dobalta.  Apa persze tiszta ideg volt hogy megint kesunk vhonnan. Szerinte nekem minden eshetosegre keszulnom kene es gondolnom, nah ilyenkor agyon tudnam utni apat. A kepeket cdre irtak es te a kocsiban bealudtal. Szerencsere meg a mikuas elott erkeztunk Noriekhoz. De hamarosan jott a Mikulas es a gyerekek enekeltek...teged is hivott nev szerint a mikulas ugyhogy apa odavitt hozza es kaptal tole csomagot is. :) Apa olyan buszke volt rad:) Volt ott egy kisfiu, Bence, o 14 honpos volt es annyira cuki volt, semmi gond nem volt vele...jarkalt a szobaban hagyta a nagyokat jatszani es folyamatosan evett:) Nagyon edes volt:) Jovore mar mi is setalunk:) Aztan hazafele nem aludtal, otthon meg jatszottunk picit aztan mese es keszultunk furdeni, kozben meg hivott a vaci nagyi hogy itt vannak Pesten a Arkadnal es hogy beugrananak picit. Probaltuk huzni a furdest ami nem volt nehez de negyed ora utan mar nagyon dorzsizted a szemed a kadban, ugyhogy kivett anya es vettuk a pizsit, kozben meg is erkeztek a nagyiek. Adott gyorsan egy puszit neked es szopiztal. Aztan anya letett aludni es nagyiek meg itt voltak nalunk, de te megebredtel, anya megsimogatta a hatadat es vissza is aludtal. A nagyiek meg mentek haza. Hoztak nekunk hernyokiflit es marcipanos, gesztenyes kalacsot. Aztan anya meg apa osszebujtak a kanapen es el is aludtak.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr854957422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása