HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Közlekedés Budapesten babakocsival + Nalunk mar jart a Mikulas:)

2012.12.05. 10:15 PetraésLily

Mar regota gondolkodom, hogy irok errol...most eljott az ido...

Ugy kezdenem, hogy nem egyszeru, pedig biztos vagyok benne hogy en elottem is szultek a nok es jartak babakocsival es akkor meg ilyen sem volt a helyzet. Mindennap megyunk ugye setalni, de legalabb is kimozdulunk itthonrol, ezt nagyreszt gyalog tesszuk vagy autoval, ha messzire kell menni. A setaink soran nem volt igazabol semmi akadaly, "sima ut" van arra amerre setalunk. Tegnap viszont az APEH-be mentunk Lilyvel BKV-val. Azert gondoltam hogy igy, mert nem akartam hogy a kocsiba bealudjon nekem, mert felkeles utan azonnal indultunk, persze hamikazas utan. (azt mar mondanom sem kell, hogy Lily 40 percet aludt ugyhogy, ahogy gondoltam hogy lesz, hat nem ugy volt....) Elovettem a bundazsakot es Lilyt bekotottem a babakocsiba, mikor indultunk,mondom, de kiraly esik, de nincs messze a megallo, sietek. A villamos azonnal jott, szuper...volt 2 fiatal srac ok segitettek a babakocsit feltenni a villamosra,mert egyedul keptelen lettem volna ra es meg csak szolnom sem kellett hogy segitsenek, ajanlottak ok maguktol is. A villamos szinte ures volt ugyhogy le is tudtam ulni. Lily nezelodott, hangjat nem lehetett hallani, mosolygott mindenkire, mindenki megdicserte:) Ugy dagadt a majam, hogy meg...:) A leszallasnal szinten egy fiatal srac ajanlotta hogy segit leszallni, mikor latta, hogy szedelozkodok. Utana trolira kellett atszallni, mivel lattam hogy mar indul igy futottam es a hatso ajtonal nincs kapaszkodo ugyhogy ket kb. alt iskolas kislany segitett a babakocsival. Olyan aranyosak voltak es ok is ajanlkoztak maguktol. A trolin meg egyszer csak bealszik Lily...ugy voltam vele, hogy jo hat ha elaludt elaludt, pedig olyan hangos az a troli, meg minden megallot bemond. Leszallasnal is egy fiatal no ajanlkozott es en elfogadtam ugyhogy leszalltunk. Az APEH-nal mar keszultem hogy vagy 20 lepcsofok van, hogy fogunk feljutni, de feljutottam vele. Ott nem volt senki akinek szolhattam volna. Lily meg mindig alszik, mikor betoltam a melegre meg akkor is akkor ebredt meg mikor  biztonsagi or elkezdett lelkendezni, hogy milyen edes kisbaba, hogy alszik...jajj, mar nem alszik...:) Nana...aztan fel ora alatt elinteztuk az APEH-et...sajnos nem tul jo hirekkel, de mit lehet tenni. Lily jol viselte azt a fel orat, ult az asztalon es mindent megprobalt elerni, aztan oltozes es indulas. MIkor kiertunk mar nem az eso esett hanem a ho, de megint ugy voltam nincs messze a megallo, sietek. A troli jott is gyorsan felszalltunk, itt nem segitett senki es Lily elaludt. Ugy terveztem, hogy meg bemegyunk az Arkadba, mert Balazzsal beszeltunk Lily Mikulasarol es mutattam mit vettem neki. Egy kis keramia mikulast, ami egy csokisdobozon ul. Nem akartam tulzasba vinni, mert ugyis mindent megkap, amire szuksege van, sot meg tobbet is es hogy igazabol ez nem is errol szol. Balazs mondta hogy o azt hitte veszunk neki vmi jatekot...kerdeztem , hogy mire gondol meg hogy igazabol minek?! Kicsit elszontyolodott es mondtam neki, hogy inkabb jojjon haza hamarabb es jatszunk egyutt vele. Mire mondta hogy jo, de hogy vmi pluss mikulast sem veszunk neki?! Mondtam hogy jol van vegyunk neki pluss mikulast, bar nem hinnem, hogy erteni fogja Lily, hogy ez egy Mikulas, de kedves gesztus. Ugyhogy ezert mentunk az Arkadba. Lily ugye aludt, gondoltam habetolom a melegre ugyis megebred es akkor gyorsan megveszem a mikulast es rateszem az esovedot es ugy tolom haza es akkor alhat. Nah, ez NEM JOTT BE! A Sugaron keresztul mentunk az Arkadba mert kulonben ezermillio lepcsovel kellett volna megkuzdenem. A Sugarban lattam olcson kesztyut es ugye nem reg kaptam apukamtol egy sapka, sal, kesztyu szettet, de csak a salat talalom...mar kb. 2 hete...tudom, hogy itt van vhol a lakasban, de nem talalom hol:( ugyhogy a hetfoi setakor majd lefagyott a fejem es a kezem is. Szoval vettem egy kesztyut. Lily alszik tovabbra is...aztan beertunk az Arkadba es meg ott is...tettem egy pici kort es alszik, de ugy voltam vele hogy benne van a bundazsakban, anorakban, sapka van rajta, a takarot leszedtem rola, hogy igy meg fog gyulladni, de legalabbis jol leizzad...ugyhogy gondoltam a sapit leszedem rola es a bundazsakot kicipzarazom meg az anorakot...ez utobbi ketto meg ment is, de a sapinal megebredt...:( elcsesztem...most mar tudom kint kellett volna maradni vele az utcan ott tologatni...:( Mikor megebredt ugy voltam vele, hogy jo akkor mar leszedek rola mindent. Megvettuk a pluss mikulast. Voltunk a Brendonban tejpepert es par babafozelekert. Azt hallottam hogy ami ra van irva az uvegre azt ugy kell nezni, hogy ami 6 honaposnak valo azt majd csak 7 honapos koraban kaphatja. Tud errol vki vmit?

Vettuk megint szaloncukrokat, most a Stummert probaltuk, nagyon jo izesitesek vannak, eddig mind izlett:) Balazsnak a fehercsokis epres nagyon. Nem vagyunk nagy szaloncukrosok, de igy par szemet megeszunk, raadasul ezek olyanok igazabol mint a bon bon-ok. Plusz bementunk apanak venni egy sapkat, mert mondta hogy lefagy a fule(az o sapkaja a csomagokban van, amik meg mindig nem erkeztek meg...:() Lily jol elvolt a babakocsiban, de itt mar kellett neki adnom jatekokat ugyhogy egyet el is hagytunk:( a hab tapinak a 2-es szamat...

Hazafele gyorsan jott a vili pont bentallt es mikor lattak hogy szallnek fel akkor egy fiatal srac segitett...a villamoson viszont elvesztette a turelmet, barmit csinaltam...a telefonom egy ideig lefoglalta, de aztan eltort a mecses...pedig meg enekeltem is neki. Leszalltam 1 megalloval elobb, szinten segitseggel, hogy hatha almos es bobisokol kicsit de ez is rossz dontes volt mert vegig orditotta, de ugy hogy az uton egy no odajott es kerdezte hogy: "Mi baja van? Almos?" Mondom : "Nem tudom..." de akkor igazabol mar azt gyanitottam, hogy ehes es hogy elege van a babakocsiban ulesbol...Mikor a liftnel voltunk is orditott, a szomszed is kijott. Probalta Lily figyelmet elterelni, mig vartunk a liftre de nem sikerult. Csak akkor nyugodott meg mikor kiszedtem a kocsibol es felvettem az olembe. Miutan megnyugodott, pelust csereltem es indultunk is hamikazni. Megette mindent, nem volt bohockodas, moka...semmi...evett:) Nah jo kozben a vizzel azert szorakozott kicsit de leginkabb azt is itta ezuttal. Mikor vegeztunk Balazs teefonalt hogy mindjart itthon van. Nagyon orultem neki es tenyleg 10 perc es otthon volt. Lily meg az etetoszekben jatszott:) Nem mostam le az arcat, mert olyan jol el volt. Mondtam Balazsnak hogy elobb ettunk es hogy aludni sem tudott nagyon , ugyhogy lehet elobb fogunk furdetni is, de nem igy volt. Lily ugy elvolt az apjaval, hogy csak na:) Aztan mese, olajozas, masszazs, furdes, testapolozas, oltozes es szopizas. Ahogy elkezdett szopizni mar hunyta is le a szemet. Gondoltam is magamban hogy igy nagy szopizas lesz ebbol, de megevett mindent aztan letettem aludni. Kb. 1 ora mulva megebredt es akkor ketszer mentem be hozza megsimizni a hatat es a kezeugyebe tenni a kisrongyot, azt hiszem ez lehet a gond, hogy neha ugy forog hogy rafekszik(mint pl. most is es a hasa alol szedtem ki) es nem talalja. Nade ne ugorjunk igy elore:)

Kijovok Lilytol, beirom mennyit evett. Elmosom, kifozom a cumijat. Aztan bementem a haloszobaba, hogy megmutassam Balazsnak a pluss mikulast es mikor jovok ki latom, hogy egy csizma van a cipomben:) Mosolygok nagyon, Balazs is latja hogy eszrevettem. Mondom, mi van mar jart itt a Mikulas? Mire mondja Balazs hogy nem tudja, az o cipojeben van vmi? Mondom abban nincs...(nana hogy nincs mert meg nem tettem bele...:) Kiveszem a csizmat es mi van benne? Egy sapka es egy sal:D Ugy orultem es olyan jol eltalalta Balazs, NAGYON  TETSZIK:) de nagyon. Azonnal fel is probaltam es meg vagy fel orat abban flangaltam a lakasban:) Annyira cuki ez az en ferjem:) Nem igazan talalja el sosem az izlesem, de ezuttal bomba nyero amit vett:) Utana en is gyorsan belecsempesztem az o cipojebe az ajandekat, ugyhogy mostmar az o feje sem fog fazni:) plusz a csokit is megkostoltuk:) Ugye ritkasagszamba megy nalunk, de egyutt fekudtunk le aludni:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr854948474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása