HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Miegymás

2012.11.20. 14:04 PetraésLily

Szoval a penteket tuleltuk. Reggel Lily kelt, szopiztunk es mar csongettek is. Apukam volt hozott egy kis daralt hust, most csinaltam meg fasirtnak, jah es Balazsnak hozott tepertot. Ugyhogy en is tudtam nyugiban reggelizni es igy a delelott is gyorsan elment. Letettem Lilyt aludni es apu elment. Balazs meg akkor jott mikor Lilyvel epp enni keszultunk aztan jatszottunk vele majd aludt. Balazs elmeselte milyen volt a team building, jol erezte magat es jo sokat ivott, ugyhogy picit fajt a feje. Ebedeltunk es miutan Lily ebredt es evett kimentunk a karacsonyi vasarra a Vorosmarty terre. Azt hittem hogy jo nagy tomeg lesz ugyhogy ne babakocsival menjunk hanem a tesomektol kolcsonkapott hordozoval. Igazabol mehettunk volna babakocsival is mert nem volt tomeg es sokan voltak babakocsival, de persze hordozoval is ezuttal mi is az utobbiakat erositettuk. Azt hittuk eleinte hogy Lily nem erzi jol magat benne ,mert meg sem moccant meg a fejet se forditotta el es egyszer csak elaludt. Olyan buszke volt Balazs, hogy meg...ott setalgattunk, ettunk kurtoskalacsot, turos, barackos retest es en ittam 1 dl forralt bort. Aztan Lily is ebredt es akkor mar nezelodott is. Annyira edesek voltam Balazzsal ahogy igy egyutt voltak:) Aztan indultunk haza mert jottek 18ra Gaborek es hat Lilynek is enni kellett adni. Gaboerek maradtak furdetesre is es jo lett volna picit hosszabban beszelni, de Lily felsirt, aztan megint es ekkor kezdodott ugy igazan a fogzas...

karacsonyi vasar1.jpg

Itt mar alszik...

karacsonyi vasar2.jpg

Felebredt es Lily latta az elso karacsonyfajat:)

karacsonyi vasar3.jpg

Vasarnapra azt terveztuk hogy elmegyunk Vacra bar Balazs nagyszulei meg mindig betegek es apukaja is ugyhogy oket kihagytuk, de anyukajanal voltunk es nagybatyjaeknal is. Reggel Lily 8kor kelt (mostmar felkeltem 7kor , ha nem ebred meg) ugyhogy csuszasszal indultunk, de Balazs kitalalta hogy megis csak vegyunk mar neki kabatot meg farmert, polokat mondtam hogy ok, de az uzletek 10kor nyitnak, de gondoltam ok, indulunk fel 10kor es Lily alszik majd a babakocsiban. Persze ahogy ezt en elgondoltam:) Az autoban azonnal elaludt...a kovetkezokepp: :) itt meg ebren:

autoban.jpg

De a kisegeret nem eresztette el...:)

autoban2.jpg

Annyira cuki volt, majd megzabaltam:)

autoban1.jpg

Odaertunk 10re az Arena Plazaba es tettunk egy kort hogy akkor hova is menjunk be. Bementunk a Peek&Cloppenburgba de Balazs az arak lattan azonnal kifordult hogy 139000ert o aztan tuti nem vesz kabatot...

Vegul a jo oreg Levis boltban vasaroltunk, vettunk neki is nekem is egy farmert. Meg polokat es lattunk kabatot is de pont nem volt Balazs mereteben igy attelefonaltak az Alle-ba...ott volt es az en farmerem is volt a megfelelo hosszban. Ugyhogy atmentunk oda is, bar ez eleg rizikos volt, mert azert Lilynek is adni kell enni. A kocsiban ezuttal is elaludt de az Arena Plazaban vegig enekelgetett, esze agaban nem volt aludni. Az Alleban meg aludt de mikor indultunk a kocsihoz megebredt de ujra elaludt es aludt Vacig. Ott kapott enni 4 es fel ora utan...:( sajnaltam hogy igy kitoltuk neki. Aztan mindenki szorakoztatta(ott volt Balazs huga es a parja is - kaptunk toluk fini csokikat en ettem is egyet gyorsan) es cipelte, majd letettem aludni, de nagyon nehezen aludt el...mar ott tartottam hogy tobbet nem jovunk Vacra, ilyenkor iszonyat ideges tudok lenni...aztan elaludt es vegul ugy kellett ebreszteni, persze igy is egy ora csuszasban voltunk. Kapott enni es atmentunk Balazs nagybatyjaekhoz koszonteni. Alizka le sem tette Lilyt...hurcolaszta, szeretgette,mondjuk szuukseg is volt ra, mert Balazs kitalalta hogy megnezi a kereknyomast, mondom ok es akkor tankolunk is...A kereknyomas negyed ora volt...Lily mar sirt es ekkor lattam meg az ordito szajaban a masik fogat...

Vacrol en vezettem haza,mert Balazs ivott a nagybatyjaval. Picit feltem, raadasul az eso is esett...Lily persze gyorsan elaludt, mi meg gyorsan hazaertunk. Kapott enni meg jatszotta Balazzsal es igy 19 helyett 20kor volt furdetes es vasarnap nem volt semmi nyugi, letettem aludni es aludt...

A vegere egy sztarfoto:

sztarfoto.jpg

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr314916370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Liz&Dorka · http://edeskispotty.blogspot.com/ 2012.11.21. 07:53:35

Az egérfogós fotón annyira röhögtem, hogy folytak a könnyeim. Régen láttam ennyire édes képet! :)))

PetraésLily 2012.11.21. 08:26:50

@Liz&Dorka: Tenyleg egy cuki, cuki csaj...:)))
süti beállítások módosítása