HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Ujabb fog érkezett

2012.11.19. 21:29 PetraésLily

Ezt a masodik fogat mostmar azert erzekeljuk mi is...az elsot ugye eszre sem vettuk, de igy ezt a kettot mar igen. Tegnap elott volt eloszor hogy letettelek aludni es kb. 20 perc mulva felsirtal...adtam cumit, simogattam a fejed, de csak sirtal, ugyhogy olbevettelek, megnyugodtal, lebontottad a hajam aztan visszatettelek a kisagyba es aludtal. Tegnap nem volt semmi, de azert ma a setakor vettem az inyedre foginygelt, gondoltam azert jo ha van itthon. Ma apa meet-upra ment ugyhogy megint kettesben voltunk es furdes, szopi, alvas, de 20perc mulva megint sirtal...bementem es fel is vettelek, megnyugodtal, de visszatettelek sirtal...tepelodtem mi legyen, ugyhogy bementem es hasra tettelek es simogattam a hatad, ez jonak bizonyult mert megnyugodtal tole, de kb. 3-4 perc utan megint sirva fakadtal, bementem ujra hasra es hat simi, ezt ismeteltuk ugy 5szor, aztan megint felvettelek, tepted a hajam, visszatettelek a kisagyba, egy ideig csond volt aztan megint sirtal, bementem hasra tettelek es mar simizni sem kellett szuszmakoltal...most csond van...ugy sajnallak,mar elolvastam a betegtajekoztatot ehhez a foginygelhez, mindenesetre, de holnap lefekves elott bekenem neked. Remelem azert szopizni majd fogsz tudni, ha lezsibbasztom az inyed. Most varom haza apadat, de nagyon...nem tudom mi valtozik, de en nyugodtabb leszek. Igy nem tudom, hogy hogy megyek el a ceges karacsonyra,mert nem merlek itthon hagyni...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr914915421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása