HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Déryné Bisztró

2012.11.10. 10:33 PetraésLily

Mar 1 hete megbeszeltuk Judittal, hogy elmegyunk vacsizni egyutt. Meg nem ismertuk a baratjat igy jo apropo volt hogy megismerjuk. Az ettermet en valasztottam, nagyon reg voltam mar itt es emlekeztem hogy van egy nagyon fini desszertjuk - dolce amore - de mar lekerult az etlaprol...:( ugyhogy cream brulee-t ettem. De ne szaladjunk igy elore. Ugy keszultem kb. erre az estere mint vmi randira. Ugyan egyetlen ruham volt/van amit feltudtam venni de ez sem erdekelt, hogy nincs mibol valogatni. A kormom mar rendben volt, de a fejem total gaz volt, ugyhogy a legkozelebbi fodrasz szalon hivtam es remenykedtem hogy 16:30 es 16:45 korul tud fogadni mert ugy teveztem Lilyvel megyek, de anyu mar 14:30kor ott volt nalunk, Lily meg aludt is(amit most azert sajnaltam, mert Dori es Adam ebren voltak es jo lett volna skypeolni), anyu tudott inni egy kavet en meg megettem a sutit amit hozott es Lily ebredt. Evett, aztan jatszott anyuval, en meg kivasaltam Balazs ingjet, kikeszitettem a ruhajat es a sajatomat is es igy indultam a fodraszhoz. Szerencsere nagyon ugyes no volt es gyors, igy meg gyorsan a szemoldokom is kiszedettem, aztan telefonaltak anyuek hogy itt vannak mar a Tesconal, ugyhogy en jottem, vettunk vizet es indultunk haza. Balazs meg 16kor hivott hogy indul haza, az jart a fejembe, hogy nah, mikot jon anyu es van segitsegem akkor hazaert 16:30ra, mikor meg tok egyedul vagyok akkor meg 18:30...FERFIAK!!! A kulcsat raadasul otthon hagyta ugyhogy bejott erte a fodraszatba. Miutan hazaertunk Balazs meg dolgozott. Lily kapott enni rizspepet de most tul higra csinaltam...ugyhogy uszott az egesz gyerek...aztan gyorsan megfurodtem, sminkeltem, aztan Balazs is, csak o a sminket kihagyta:) anyu addig Lilyvel jatszott. En felig fel is oltoztem, aztan mese, es masszazs, majd furdes es szopi...Napkozben azert ideges voltam hogy jajj elmegyunk mi lesz Lilyvel...ez egy ilyen fura kettos erzes hogy szeretnel "szabadulni"az anyaszereptol, de kozben meg nem tudod elengedni, azert probaltam elhesegetni a rossz gondolataimat es ugy voltam vele hogy anyu ugyis telefonal ha olyan nagy gaz lenne. Lilyt letettem aludni es felvettem a ruham, aztan Balazs is feloltozott es szerettem volna egy kepet vele de o nem...eleg rosszul esett mert vegre ugy ereztem jol nezek ki....ez ra is nyomta a belyeget a hangulatomra, hiaba olelt at a liftben hogy milyen szep kis felesege van, de mire odaertunk az etterembe mar helyre kerult a lelkem. Talaltunk parkolo helyet is ott az etterem elott. Juditek mar ott voltak, mi kesunk ugy 10 percet azt hiszem. Bemutatta Davidot es attanulmanyoztuk az etlapot. Ok kertek bort, en bodzas limonadet ittam, meg bevallom belekortyoltam Balazs boraba...es...hmmm...pedig nem is szeretem a vorosbort annyira, inkabb a feheret. En kacsasalatat ettem, Balazs kacsa raviolit, Judit fish and chipset, David pedig mangalica becsit krumplival. Az en salatam vmi isteni volt...huh...tudtam volna meg enni belole. A helynek nagyon jo hangulata van, jol emlekeztem. Judut es Balazs meg nem jartak itt de David mar igen. Jo zene is volt, ugyhogy jol ereztuk magunkat, egyaltalan nem volt feszengos az este azert mert Davidot csak akkor ismertuk meg. (Ma mikor hivott Judit mondta hogy o azert felt picit, en meg nem, de talan azert mert nem volt idom ezen gondolkodni) Ahogy mar irtam ugye desszertet is ettunk, vegig ettuk a desszert lapot, bar nem volt tul nehez mert 3 fele volt: turogomboc, ezt evett Balazs, en cream bruleet es Judit David kozosen csoki szuflet. Tok jo volt az is hogy mindenki megkostolhatta a masik etelet, tudom ez nem kifejezetten illendo dolog de pl. mi Balazzsal mindig eszunk egymas etelebol. Meg beszelgettunk kicsit, David ivott meg egy kavet aztan en vezettem eloszor hozzajuk aztan haza. Anyu ahogy gondoltam bealudt a tv elott:) Aztan felkelt es hazament. Megy kozmetikus hogy ugyhogy kertem is hogy hozzon mar nekem kremet a kozmetikustol. Oda is el kene mennem, de egyaltalan nem panaszkodom. Azt hiszem nagyon szerencsesek vagyunk, hogy el tudunk menni ide oda Balazzsal meg ha szervezes ara is. Lily is szerencsere kooperativ. 

Koszi Anyukam, hogy vigyaztal a kicsi lanyunkra es hogy nem kellett sietni haza. Remelem kipihented azert magad  vagy ha este nem is de a kozmetikusnal sikerul. :)

Szoval megegyszer tok jo , hogy el eltundunk menni kicsit kettesben lenni vagy ugy kimozdulni. Most ujabb mozit tervezek a James Bond filmet szeretnenk megnezni es Juditekkal is lesz meg folytatas. Jovo heten mondjuk Balazs megy team buildingre 2 napra. Pentek, szombat...ugyhogy leginkabb csak az azt kovto heten megyunk moziba es remelem hogy addig nem veszik le a filmet a musorrol. Egyebkent olyan fura hogy ha elmegyunk itthonrol akkor nem erzem ugy a faradtsagot mint itthon es azt erzem hogy barmeddig kepes lennek meg ebren maradni aztan ahogy hazaerunk, majd meghalok a faradtsagtol. Szerencsere Lily nagyon kis cuki volt es 3/4 7kor ebredt:) 

IMADLAK kicsi Maszat:)

Lily nagyagyban.jpg

Mikozben anya porszivozott te anyaek agyaban pihiztel...nem birtad ki mig kiporszivozom a szobat, ugyhogy jottel velem:)

Lily agyban.jpg

Aztan mikor mar nagyi is itt volt:)

Nagyi es Lily.jpg

Anya indula elott...kicsi eroltett mosoly, hogy apa nem akart fotozkodni...

Anya.jpg

...es anya Judittal...

anya Judittal.jpg

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr964900011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ziziman 2012.11.12. 11:57:06

Nagyon szép vagy az utolsó előtti képen!

PetraésLily 2012.11.12. 12:01:38

@ziziman: Koszi Dorim...:) Olyan asszonyos vagyok:)
süti beállítások módosítása