HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Amikor mar azt hiszem...

2012.06.19. 23:21 PetraésLily

...hogy kezdek belejonni es milyen "ugyes" vagyok...akkor jon egy olyan nap, mint a mai...pedig pelenkacserebol mar indulhatnek versenyen is...

Tegnap tenyleg szepen alukalt es evett kb. 3 orankent, setalni is elmentunk, apa is jott velunk es Erikaek is, plusz Erika Balazsa is jott velunk:) aztan persze eltort a mecses es akkor indultunk hazafele...de mintha mar a depressziom is mulna, ettol persze meg bazira hianyzik mindenki otthonrol...csak mostmar lehet nem vagom fel az ereimet...

Aztan ahogy hazaertunk, csereltunk pelust, kapott enni, de aludni, nah azt nem akart, igy Balazs magarakototte a kendoben es hipersebesseggel altatta el Lilyt...es igy aludt masfel orat a kendoben, Balazson..jol osszeizzadtak egymast:) es olyan cukik voltak, hozzajuk bujtam en is...es csak figyeltem a csodaszep kislanyom...aki ezt meg nem is emlitettem mikozben szopizik mindket kezet odahuzza a fuleihez es olyan mint egy kis legiiranyito...cukipofa...:) furdeshez keltettuk, kapott egy kis olajos masszazst es mentunk furcsizni, nem huztuk most sokaig, mert lattuk hogy nagyon almos...(nem egyszeru picibaba mellett blogolni), gyors oltoztetes es szopi, nem aludt el cicin, de Balazs betette a kisagyba es aludt...elokeszitettem a pumpat is hogy csak oda kelljen ulnom, erre 2kor ebredt a kisbogaram:) Nah es itt aljunk meg egy szora...nem sirt, csak nyuszogott es bosszankodott, fel-felszortyant, odamentem a kisagyhoz es ebren volt...pelust sem csereltem csak elkezdtunk szopizni, aztan 6kor megint kelt, de igazabol mar vmikor elotte csak megint nyuszoges volt, semmi siras...aztan vartam a sirast, de nem neveznem igazabol annak...de ebren volt kivettem hat , pelus csere, szopizas es NEM visszaalvas, pedig mar az agyunkba is odavettuk...en nagyon faradt voltam, mert kettokor ugye felebredt es utana visszaaludt de mintha nyugtalan lett volna, hangokat halltott es en nem tudtam igy aludni. Szoval 6 utan akar mit csinaltunk nem aludt, pedig meg a fekve szopizast is megprobaltam ujra...de mostmar nem eroltetem tobbet...nem megy nekunk es kesz...ha harom kezem lenne akkor talan...de nincs...vegul 8kor nagy nehezen elaludt, de 40 percre csak, aztan kb. ez orankent ismetlodott, ereztem en hogy csak nyugtatja magat a cicivel, mar nem az ehsegrol szol, de hagytam neki...gondoltam hatha ma ilyen napja van, nekem is van rossz napom. Aztan ebedkor Balazs hazajott, o is ebedelt es Lily is szopizott...mar 35 perce amibol az utso 5 perc mar csak cumizas volt es almossagot nem lattam rajta...ugyhogy befejeztuk a szopizast...Balazs mondta probaljam magamra kotni...nos en nem ez a tipus vagyok...az osanyatipusok kotik magukra a gyereket...de vegul csak magamra kotottem es egy kis seta, egy kis razas (Balazs azt mondta olyan vagyok, mint aki lenyelt egy komoresszort) :) plusz egy kis hinta-palinta dudolas es Lily bealudt...eleinte tartottam, nem tudom miert, mert hat nem kell, hisz a kendo tartja...aztan megebedeltem - indiait...remelem nem lesz tole baja Lilynek, csak kozben jottem ra hogy esetleg tul fuszeres...aztan nagyon megkivantam egy kis edesseget es vegul ettem ket kocka tibi csokit amit meg olgiek kuldtek...remelem ettol sem lesz baja, mert tudatosan nem eszem csokit...aztan leultem irni a blogot es most is itt szuszikal rajtam...annyira cukiborso...ilyen kozel meg nem ereztem magamhoz...persze ennek az alvasnak is egyszer vege es az az erzesem en fogom kellteni...de kivancsi lennek ha magatol kelne akkor hogyan? Sirna? Mert ugye miert sirna hisz itt van rajtam, ennel jobban mar nem tudom magamhoz olelni, vagy mondjuk sirna mert tele a pelus...:)

Miutan felkel kapcsopit aztan megyunk setalni es Marzena is elkiser minket, aztan Balazs is csatlakozik szerintem, bar megy a Targetbe olyan mellbimbo tapaszert es kertem hogy hozzon vmi kekszet, mert ennek vmi edesseget:) Kell a boldogsag hormon...mondjuk Dori azt mondta hogy egy kis csoki csak nem arthat...nos remelem hogy nem fog, foleg igy az indiaival keverve:)

Jah, igen es ha feljovunk a setabol, akkor megkapja Lily a masodik D vitamin adagjat:)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr664599032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

yasha 2012.06.21. 23:02:42

Ööö... ott milyen rendszerességgel ajánlják a D vitamint? Mo-on kb. 1 éves korig napi cseppek vannak :O
süti beállítások módosítása