HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Aprilisi trefa:)

2012.04.03. 02:55 PetraésLily

 A szombati napunk pihengetessel telt, megcsinaltam az aranygaluskat, ami szerintem tok jol sikerult, csak nem lett edes:) vigyazok az alakunkra:)ugyhogy utana kell cukrozni, nah meg a vanilia sodo is jo hozza:)

 

 

Este fel 8kor pedig Balazs elaludt az olemben, ilyen is nagyon reg volt..olyan kis cuki volt meg horkolaszott is, de engem egyaltalan nem zavart, viszont elkezdtek zsibbadni a tagjaim, meg pisilnem is kellett is fel kellett hogy ebresszem...:( mondtam neki, hogy szerintem menjunk aludni es nem is tiltakozott:) Akkor vettuk eszre hogy Balazs(Erika ferje) hivott minket, de mi nem is hallottuk, Balazs telefonja nem csorgott:( sajnaltuk...

 Vasarnap pedig ahogy megebredtem, mar azon tortem a fejem, hogy aprilis 1-je leven mivel trefalom meg Balazst:) a helyzet adott volt, terhes vagyok...:) Egyebkent a hetvegi reggeleket imadom a legjobban, mert ilyenkor meg ebredes utan, bujunk, figyeljuk Lilyt es ezen a hetvegen nagyon kitett magaert, Balazs oda is volt rendesen...puszilgattam simogatta, duruzsolt neki ezerrel:) Annyira imadom ilyenkor, ahogy oda tud kucorodni a pocimhoz...nah ez hianyozni fog majd...mondjuk Balazs mondta hogy ha megszuletik Lily akkor hetvegen majd odavesszuk magunkhoz es 3asban lustalkodunk...csak felek nagyon hozzaszokna Lily es akkor sose tudnank kitenni az agybol...Balazs erre azt mondta, hogy legalabb hetvegen hagyj kenyeztesse mar a lanyat:) Legyen:) Szoval, felkelunk, Balazs elmegy furodni, en a konyhaban teszek veszek, majd berohanok a furdobe, hogy : "Nyuszi, elment a magzatvizem!" Balazs arcan remulet - Hol? Mikor? , Most, a konyhaban...kiugrik a zuhany alol, jon a konyhaba de akkor mar nem birom rohoges nelkul...es akkor mar o is erti, hogy csak trefaltam...:) Annyira o nem dijjazta:) Mondta, hogy ezzel ne szorakozzak, de azert latni kellett volna az arcat:)  Ha egy "kis" vizet lottyintek meg a konyha padlora, szerintem a korhazig meg sem allunk:) csak attol feltem, hogy a poen vegen nekem kene feltakaritani a vizet...:)

Szoval, igy indult a vasarnap reggel:) Napkozben Balazs kinezett egy helyet - Half monn bay, nincs messze, kocsival kb. 45 perc, gyonyoru hely es ott neztuk meg a naplementet:) Gyonyoru volt:) !9re ertunk oda, es 19:30kor ment le a nap. nagyon hideg volt, meg jo hogy meleg kabatot vettem, plusz salat, de meg igy is faztam picit, masok, sapka, kesztyuben voltak:) Nagyon fujt a szel. :( Nagyon szep kis hely, lehet grillezni is es a strandon furodni, persze ha majd jobb ido lesz. A kocsit leparkolni 10 dollar egy napra is es 30 percre is...:) Jo uzlet:)

Naplemente utan pedig elmentunk vacsizni a Moon Pastaba, Balazs jokat olvasott rola a neten es tenyleg az volt:) Az eddigi legjobb hely ahol voltunk. Bruschettat ettunk eloetelnek, Balazs baranyt evett en lasagna-t. Isteni volt:) Meg desszertet is kaptam, persze megosztottam Balazzsal, bar o nem sokat evett belole. Karamellas mousse-ra hasonlitott. Vegul hazamentunk, 10re ertunk haza, igy utana lassan mentunk aludni. Jo, kis nap volt.

 

Hetfon pedig Balazs ment dolgozni...:( megigertem neki, hogy csinalok szilvas gombocot es teljesitettem is, jol neznek ki, 18 db lett (picik), de nagyon remelem, hogy az ize is jo lett. Meg dolgozik(fel6 van), de ha hazajon biztos megkostolja.

Ma szoltam a Leasing Offica-ban hogy nezzek meg a mosogepet, szerdan jonnek megnezni, mert mosas utan foltok maradnak a ruhan, amik azelott nem is voltak rajta...:( Balazs nadragjat harmadjara mosom...:( plusz szoltam a kocsibeallo miatt is, hogy mar ketszer szoltuk, legutobb ket hete es azota se ertesitett senki, hogy mi ujsag vele...es hogy eleg kellemetlen most a helyzet, mert igy hogy terhes vagyok nagyon nincs inyemre hogy korlatok alatt bujkaljak, kulonben meg tehetek egy negyed oras utat a kocsiig...utana neznek es szolnak - kivancsi vagyok. Kertek jegyeket a Luau partyra - aprilis 14-en lesz a Cyress apartmanhazban. Lesz etel, ital, dinom-danom. Jonnek Marzenaek is es Annaek is.

En meg azt talaltam ki, hogy leven mindjart itt a Husvet, bar itt a hetfo munkanap...:( haragszom is az amerikaiakra emiatt...hogy meghivjuk az itteni magyarokat reggelizni, irtam is egy koremailt es eddig ugy nez ki tetszik mindenkinek az otlet, egyenlore Tundiek nem jeleztek vissza. Remelem szombatig megerkezik a torma is:) ugyhogy mindenki hoz majd vmit, Erika mar mondta hogy csinal kaszino tojast, jo reg nem ettem mar, ugyhogy osszefut a nyal a szamban:) Niki sajtos rudakat keszit, lesz itt dozs:) en meg csinalok vmi csini kis talat, plusz kenyeret, bar kacerkodok a gondolattal, hogy ki kene probalni azt a Pnera Bread-et es mikor ha nem most. :) Asszem 7kor mar nyitnak, mi pedig 9 korul tervezzuk a reggelit. :) Remelem jol fog sikerulni.

Vasarnapra pedig szalonna sutesre van meghivasunk Oaklandbe, egyenlore tobb infot nem tudok rola, de remelem a heten megtudok tobbet.

Holnap megyunk ultrahangra es talan Balazs is el tud jonni, mert 16ra van idopontunk. 11re pedig pedikurre megyunk Nikivel...katasztrofa a labam, es tegnap levagtam a labkormom, de durvan...mostmeg szornyebb...:( Kertem Balazst hogy vagja le de mondta hogy inkabb varjam meg vele a pedikurost...aztan kertem hogy borotvaljon meg , ott, igen ott, de nem akart mondta varjam meg anyut...:D Nah, mondom, addigra mammut leszek...:) ugyhogy latatlanba megcsinaltam...nem tudom milyen lett, de megcsinaltam...:)

Egondolkoztam, hogy ossze kene allitani lassan  korhazi csomagot, persze mondtak, hogy itt adnak mindent, de megis azert csak viszek be par dolgot, torolkozot, betetet, ilyesmit...aprilis 18-an megyunk  korhaz latogasra akkor majd jobban utana kerdezek, hogy mi is a modi itt. Plusz Dorinak van listaja a blogjan, majd azalapjan szemezgetek en is, plusz lattam nala mellvedo kremet- Garmastan, majd beszereztetem ezt is anyuval, meg meg volt par dolog amit hasznosnak lattam. Remelem anyu idejeben erkezik a dolgokkal:) de szegennyel egesz Magyarorszagot bepakoltatnam:)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr114360285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.:Danka:. 2012.04.03. 14:18:30

uh, ez az aprilisi trefa kemeny :) de megneztem volna ezt az akciot :))

a hetvegekrol annyit mondok, h nalunk nincs lustizas. nem azert irom, mert nektek is igy lesz, de nem art ha tudjatok mashol milyen.

mivel Livia kel fel minden este etetni akar 2, 3, 4 orankent, elegge elfarad a heten. Igy neki a szombat/vasarnap delelott a pihenos, etetes utan en handabandazok Benedekkel, meg altatom vissza, ilyenkor Livia tobbbnyire megprobalja potolni az alvast.

ha Beni felebred, tobbnyire nem elegszik meg kis fekvessel, seta a lakasban, ha leulok, azt nem kedveli, erdekes dolgok nezegetese, hinta, jatekszonyeg. most hogy 3 honapos lett egyre tobbet van ebren :)

Liz&Dorka · http://edeskispotty.blogspot.com/ 2012.04.03. 20:50:52

Az áprilisi tréfán szakadtam a nevetéstől ... bár ne csodálkozz, ha valóban elfolyik a magzatvíz, kételkedni fog a párod :)))))
Tök jó, hogy ilyen összetartás van a magyarok között nálatok, a nagynénémék is mesélik mindig, hogy ők is ápolják a magyar kapcsolatokat Amerikában és hogy mennyire összetartó a közösség.
Nálunk lenne ilyen összefogás!
Dóri listája a szülésre és a kórházi napokra nagyon komplett és perfekt! :)
Kíváncsi vagyok, hogy nálatok kint miket adnak ... nálunk itthon lassan már ágyat is kell vinni :))
Szégyen!

PetraésLily 2012.04.04. 03:40:09

@.:Danka:.: Mindig jo olvasni egy ferfi velemenyet ezekrol a dolgokrol, ugyhogy koszi:) hogy nalunk hogy lesz azt meg meglatjuk, de mindenkepp beszamolok rola:)

PetraésLily 2012.04.04. 03:42:52

@Liz&Dorka: Megmondom oszinten Liz, hogy en annyira nem erzem ezt a magyar osszetartast, vagy en vagyok az "erzeketlen" vagy nem tudom, mondjuk olyan sok magyar nincs itt, legalabb is akiket mi ismerunk, kb. velunk egyutt 10-12 ember...persze San Franciscoban is elnek meg meg Oaklandben is, de ok mar 40 perces autoutra vannak tolunk, igy ha megszuletik Lily meg nehezebb lenne tartani veluk a kapcslatot.
süti beállítások módosítása