HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Első cipő

2013.04.10. 15:26 PetraésLily

Kocsi cipot mar regota adok Lily labara, amit rendre le is szed magarol, hol csak a cipot hol a zoknit is. Elerkezett azonban az ido, hogy legyen igazi nagylany cipoje:) Picit en huztam volna az idot, mert most olyan se se az ido...szoval hogy vegyek zart cipot vagy szandalt?! Nos vegul a cipo mellett dontottem, mert az idoben nem bizom es nyaron is lehet rossz ido, eshet az eso...stb es maximum ha mar tenyleg rekkeno hoseg lesz akkor kap meg egy szandalt is:) Hogy milyen legyen a cipo?! Sokaig nem is foglalkoztatott mert egy Foton levo cipesszel szerettem volna elkeszitettni, de sehol sem tudtam megszerezni a szamat, ugyhogy jott az internet. Sokan irjak hogy az Elephanten cipok nagyon jok vagy a suppyk es a szamos cipok. Kimuveltem magam a suppinalt cipokbol de vegul teljesen veletlenul egy konduktor ismerosom eszmefuttatasa juttatotott arra a dontesre ebben a temaban, hogy nem veszek suppinaltat Lilynek. A delutani setaink soran sokszor elmentem egy magyar cipobolt mellett, ahol csak gyerek cipoket arulnak. Pici, kedvesnek tuno bolt es ez ma be is igazolodott. Naluk sok Szamos cipo van, de amit Lilynek vasaroltam az egy 19-es Falcon(szinten magyar cipo, Dunaujvarosban keszitik), barna. Kek szinu volt meg belole de a barna mellett dontottem, az tobb szinhez passzol:) Eloszor probalt egy 18ast Lily(pirosat) de az pont passzentos volt, aztan ugyanabbol a faszonbol 19-est(bordot), de ez sem volt az igazi, vegul egy masik fazonbol a 19es lett jo, a mar fent emlitett. Lily laban is hagytam es 7990 forintot fizettem erte. Ma mar ebben megyunk a jatszoterre ha nem esik az eso. Tegnap masfel orat jatszotereztunk:)

elso cipo.jpg

elso cipo2.jpg

Cipo vasarlas utan meg a lepcsohazban:)

elsocipoLilyn.jpg

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr275215242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bóbitáék 2013.04.10. 16:24:53

Nagyon tetszik a cipőcske!! És hogy fűzős! Most jutott csak el az agyamig, hogy eddig szinte mindenhol csak tépőzárast láttam. Nagyon cuki darab és egyáltalán nem baj, hogy nem olyan extra csajos! :) Éljen a játszóterezés! :)

PetraésLily 2013.04.11. 11:06:37

@Bóbitáék: Mi is probaltunk a boltba tepozarasat de az nem fogta a bokajat es ugy a cipot sem toltotte ki a laba. Egyebkent en sem banom, hogy nem olyan csajos, lesz meg ideje csajos cipot hordani boven:)

ziziman 2013.04.12. 10:54:39

Basszus az ékezet nélküliség :D Azt olvastam, vagyis vettem ki a sorokból, hogy a fotón lévő csipesszel akartad elkészíteni... khhhhmmmm negyedszeri nekifutással megértettem. :D

Nagyon helyes kis lábbeli, nekem kifejezetten tetszik!
süti beállítások módosítása