HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Kunyera bajnok

2013.03.12. 20:27 PetraésLily

Ki lenne mas ,mint Lily?! :)

Ma uzsi utan, mint mindig mentunk a jatszoterre, eleinte csak ulunk es megfigyelunk, aztan kiveszem a babakocsibol es az olembol nezelodik aztan hintazunk vagy lovacskazunk vagy leul egyedul a padra es onnan is megfigyel. Ma ott volt egy nagymama a 2 unokajaval es beszedbe is elegyedtunk, dicserte Lily kek szemeit...stb...aztan kerdezte az unokait hogy kertek pogacsat, a gyerekek pedig jottek pogacsazni, nah ahogy Lily meglatta oket enni, majd kiugrott az olembol es kellet volna neki a pogacsa. Mondtam hogy nem, az nem a mienk es kulonben is most uzsonnaztal, de addigra mar a hisztinel tartottunk...a nagymama meg adott egy pogit, elfogadtam. Lily pedig mint aki jol vegezte dolgat negyed orat ult az olembe mig ette a pogit es csondben volt es olyan szepen ette, mint meg eleteben. Mondta is a nagymama hogy a gyerekek ilyen megkivanjak egymastol...ugyhogy holnaptol viszek magammal kolesgolyot hogy legyen neki mindig kis elemozsia. Vizet azert nem viszek magammal, mert hideg van es lehul...de most a pogira muszaj volt innia ugyhogy betertunk a tescoba vizert. Apropo viz...mikortol lehet mar adni csapvizet vagy asvanyvizet a babaknak? Mert en szorgalmasan forralom es hutom neki.

Arra gondoltam hogy ha mar jo ido lesz egyszer vegre de ugy igazan akkor mar a levegon fogunk uzsizni, de meg kozel sem olyan az ido.

Summa summarum Lily hisztis es zabagep es kunyis:) 

Ui.: A tescoban jana baby vizet vettem de csak nagy kiszereles volt igy probaltam tolteni a szajaba, eleinte ivott azan csal elvezte hogy en toltom es engedte ki a szajan...a harmadiknal meguntam ezt es eltettem az uveget mondvan befejeztuk az ivast indulunk haza, erre megint csak sirni kezdett...raadtam a sapit, salat es kitoltam a boltbol es addigra el is felejtette hogy epp hisztizni keszult:)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr405131612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ziziman 2013.03.12. 21:20:21

Hát most biztosan sokan sokat gondolnak rólam, de én már többször is adtam Ádámnak sima csapvizet - forralás nélkül. Mi isszuk - Győrben elég jó a víz - ő meg megkívánja tőlünk. Ásványvizet régóta kap, hiszen ott vannak a babavizek. Abból most legutóbb Óbudai Gyémántot vettem, volt rajta babafotó, tehát adható babának. :)
Én is viszem Ádámnak a bulátát, így nem kell kivennem a babakocsiból ha elunja. Ha hisztizni kezdene kap egy bulátát és élvezettel elnyammogja. Vizet is viszek neki - most hogy végre iszik - azt meg berakom a pelenkázótáskába. Nekünk nem hűlt le nagyon egyszer sem.
Szerintem is nagyon szép szemei vannak Lilyborsónak! :)

PetraésLily 2013.03.13. 15:13:38

@ziziman: Asszem nalam az a baj hogy en nem viszem setahoz magunkkal a pelenkazotaskat...de ha viszek kolesgolyot akkor innivalo is kell...hmmm...hordanom kene magammal.
süti beállítások módosítása