HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Káááááávéééé:)

2013.01.10. 09:38 PetraésLily

Eddig nem mertem kavezni, meg nem is ajanlott terhesseg alatt es szoptataskor, pedig en nagyon szeretem a kavet. Egy fajta rituale volt nalam hogy reggel felkelek kave, amolyan rendes, jo fajta fekete kave, tejjel felontve. De mar idejet sem tudom mikor ittam...viszont ma mivel 5kor keltunk, no nem Lily miatt hanem Balazs miatt mert ma mentek Bagra segiteni a kisebbsegnek cegestul. Ugyhogy nagyon kellett az a kave igy reggel le is foztem magamnak, tej, tejszinhab es a tetejere karamell ontet:) Ugy ereztem megerdemlem:)

Szoval mostmar lehet...lehet mindent, az elso a bor volt amit engedelyeztem magamnak, aztan a kave es hamarosan elmegyek szolariumba is. Ez amolyan gyors kikapcsolodas es legalabb lesz egy kis szinem is:) Es szeretnek venni egy parfumot magamnak, mert ami volt azt nagyon ugyesen levertem a kiskaddal a polcrol es ripityara tort...olyan illat volt hogy csak ugy bodultunk mindharman, mert ugye furdetes elott vertem le es hiaba takaritottam ossze villamgyorsan az illat maradt...mondjuk nem nagyon hasznaltam, de most hasznalnam...ces't la vie...

Szoval KAVE:) Csuhajj:)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr145009580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

haissdora 2013.01.10. 17:40:04

haaaaat, most erre en mit mondjak? :))) amugy nem az ize hianyzik, hanem az, hogy megfozod, leulsz, megiszod egy kis nasival... de lehet, megprobalok lesozkni rola, most hogy mar nem is tudom miota nem ittam!!! (de, tobb, mint egy eve!)

PetraésLily 2013.01.10. 20:18:09

@haissdora: Eleinte en is igy voltam hogy ha mar ennyi ideje nem ittam kavet akar le is szokhatnek rola de nekem hianyott az ize...mert en cukor nelkul iszom,mint a teat is, kulonben csak vmi cukros lottyot innek. Szoval nekem jot tett:) Szeretem a kave kulonlegessegeket ugyhogy alkalom adtan bevasarolunk belole:)

norus 2013.01.11. 17:50:09

Nekem a hiper alacsony vérnyomásom miatt megengedett volt a kávé, sőt kb receptre volt írva napi két tejes. Mondjuk inkább csak egyet iszok és azt se minden nap, de azért szoktam :)
süti beállítások módosítása