HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

BT Bölcsi

2012.12.20. 21:28 PetraésLily

Csutortokre szervezett a munkahelyem egy bolcsi latogatast es tajekoztatast. Balazs huga es baratja jottek vigyazni Lilyre es Balazs is elkisert 9:30ra mentunk. Reggel minden a szokasos modon telt, meg bundas kenyeret is csinaltam, elozo este pedig osszekeszitettem a rakott krumplit. Megerkeztek Juditek es nekunk mar indulni is kellett. Mondtam Lilynek hogy anyaek elmennek, de anya jon vissza addig Juditekkal lesz. Meghallgatta kicsi szivem amit mondok neki, de most volt eloszor hogy azt lattam rajta hogy szomoru, hogy nezi ahogy elmegyunk. Ugyhogy egy baratnom szokta igy mondani, de erosen idegallapotba kerultem, hogy elhagyom a gyereket es uristen mi lesz. Judit megerezhette es miutan lette aludni Lilyt irt egy smst, hogy letette aludni es mosolyogva aludt el. Iszonyatosan nagy ko esett le a szivemrol. :) Odaertunk a BT-hez es kesve kezdtunk, raadasul Balazs volt az egyetlen apuka, de nem kraklamalt. Mondjuk en ugy vagyok vele hogy jo ha o is latja azt a helyet ahova gyerekunk estetleg jarni fog es napjai nagy reszet tolti majd. Eloszor volt egy tajekoztato, ami nagyon tetszett, de a vegen elhangzott egy olyan mondat hogy ne egy kertvarosi bolcsit kepzeljunk el, hanem ez a bolcsi egy berhazban van, hisz a varosban dolgozunk, megha nem is a belvarosban. Nah, itt mar kezdett elmenni a kedvem. Balazs kocsival ment en a tobbi anyukaval atsetaltam. Kb. 10 perc volt, ki hogy setal. Aztan felmentunk a bolcsibe, egy nagypolgari lakas bolcsinek berendezve. Eleinte jatszohaz volt, kezsegfejleszto de kesobb bolcsive nottek ki magukat. Mikor mi ott voltunk 7 gyerek volt es 4 gondozo. Ami szerintem nagyon, nagyon jo arany. Azt mondtak atlagos napokon 5 gyerek szokott lenni, de ha a mi gyerekeink is oda fognak jarni akkor termeszetesen mar 2 csoport lesz es tobb gondozo. Van konduktor is aki kifejezetten a mosgas, beszed fejlesztesekkel foglalkozik. Az kiderult hogy Lily lenne a legkisebb a gyerekek kozott de nagyon pozitivan alltak hozza. Megnzehettuk hol esznek a gyerekek, hol jatszanak, hogy alszanak. A gondozok nagyon szimpatikusak, kedvesek, de egyenlore vmiert nem ilyen bolcsit kepzeltem el Lilynek. Ugyhogy mondtam Balazsnak, hogy neznek meg itt is bolcsit Zugloban. Szerencsere a cegem ebben is partner lenne hogyha mashova szeretnem jaratni a gyerekemet akkor annak a teritesi dijat is bizonyos szazalekban teritene. Ami engem aggasztott hogy Lily lenne a legkisebb, a legtobben 2 evesen adjak bolcsibe a gyerekuket es Lily valoszinuleg 16 honaposan menne bolcsibe, tehat nem biztos hogy fog meg tudni jarni, beszelni sem biztos, de ami igazan zavar az alvasa, hogy o meg 2szer aludna akkor a tobbi gyekek meg 1szer, hogy ezt hogy oldjak meg es vajon Lily hogy viszonyulna hozza. Azt mondta a gondozo no, hogy volt erre pelda es eddig az a tapasztalatuk, hogy a fiatalabb gyerekek atternek 2-3 honap alatt az egyszeri alvasra. Minden alkalommal 5perccel tovabb vannak ebren es vegul birjak. Csak azt nem tudom Lilynek ez jo e...Mondjuk annyi biztos hogy mashol sem hiszem, hogy tul sok 2 ev alatti gyereket iratnak bolcsibe, ugyhogy ez a problema mashol is fennt allna csak nem figyelnenek ra ennyire. Nagy dilemma, pedig meg messze a szeptember. 

Bolcsi utan ugy volt hogy Balazst elviszem dolgozni, de iszonyat milyen dugo volt a varosban. Mig a kocsiban ultunk hivtak hogy kesz vannak a fotokonyvek, ugyhogy az utba esett es onnan vegul Balazs gyalog ment dolgozni. En atvettem a konyveket - gyonyoruek:) es telefonalt a pedikurosom, hogy mehetek hozza 13:30ra, mert lemondasa van, jol meglepodtem, mert nem szamitottam ra. Felhivtam Juditot mit szol hozza es mondta hogy csak nyugodtan. Ugyhogy odamentem a pedikuroshoz de volt meg masfel oram, igy elsetaltam a Bazilikahoz es kozben vettem egy gyrost is, ez volt az ebed. Meg csinaltam vmi butasagot de akkor meg tudataban sem voltam...setalgattam, nezelodtem, aztan pedikur, ahol Kata mondta hogy nagyon csunya a laban es kenegessem, mert most annyira be van repedve hogy nem is tudja igazan megcsinalni szepre, ugyhogy be is kenem;) Hazaertem es fel ora mulva indultunk setalni. Juditek meg haza. Lily teljesen jol el van veluk, ugy orulok neki:) Setakor bementunk a papir iroszer boltba, ahol a neni megvan veszve Lilyert, alig enged el minket, de most vettem ragasztot es tartalek csomagolopapirt. Vmikor ajandekot is kell csomagolni, csak meg nem tudom mikor, mert most orrba szajba mosok es holnap mar vasalni is fogok. 

Balazs ma sorozni van, ugyhogy csak keson jon haza. Holnap meg egyutt megyunk "sorozni", ugyhogy asszem szombatra hulla lesz, igy vasarnap pihenunk, nah majd akkor csomagolunk:) Ugy is o szokott nalunk csomagolni:)

A bolcsire meg januarig kell valaszt adni, ugyhogy addig meg nezek a neten. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr364975407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása