HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Újabb hosszú hétvége

2012.11.05. 11:30 PetraésLily

Vartam nagyon, pedig nem reg volt vege az elozo hosszu hetvegenek:) de nagyon szeretem ha Balazs itthon van velunk:)

Szerdan az Apehbe kellett mennem, hogy nyilatkozatot tegyek, hogy a csaladi adokedvezmenyt jogosan veszem igenybe es hogy az eletbiztositasom meg mindig megvan. Ehhez szemelyesen kellett befaradnom, ugyhogy Judit jott megint es segitett. Lily ebren volt es meg en adtam neki oda a tizorait aztan indultam. Masfel orat toltottem el az Apehnel es meg vissza kell mennem, hogy vigyek kereseti kimutatast es egy orvosi igazolast hogy mikor toltottem be a terhessegem 91. napjat es ezt mind az eredetit kell vinnem. Nem jo se faxon se emailben...pentekig kaptam idot hogy bevigyem. Gondoltam majd anyut megkerem hogy ugorjon mar be vele, mire mondja a no, hogy ok, de 15:30ig erjen oda anyukam....MI???? 15:30ig??? Az erdekes lesz..ugyhogy anyu nem tudja bevinni, de ez non sense...az Apeh utan bementem a Sugarba venni tollat, mert kifogyott amivel irom Lilynek az eveset, alvasat. Azon  gondolkodta hogy vajon meddig fogom meg irni, mert mar szinte hozzatartozik az eletemhez es szerintem mar hianyozna is. Ha mar ott voltam a Sugarban bementem a boltba is es ugy mentem haza. Lily jol aludt es Judit epp etette mikor hazaertem. En gyorsan ettem, aztan jatszottunk meg Lilyvel es mentunk setalni, de csak 1 orat mert ugye hamar sotetedik:( ugyhogy 17re itthon is voltunk. Gabor nem jott velunk o megvart minket. Aztan lassan jott Balazs is es mentunk furdeni. Furdes utan pedig rogton mentek is mert Balazs 20:00ra ment fodraszhoz.

Masnap csutortokon azt terveztuk hogy elmegyunk anyuhoz es egyutt elmegyunk a templomba meglatogatni a nagyimat. A nap gyorsan eltelt es jo volt hogy itthon volt Balazs. Reggel elkeszitettem Lily uzsonnajat es tizoraijat, aztan mikor letettuk aludni akkor osszebujtunk. Csutortokon eleg faradtka volt Lily, szerintem az ido miatt...en is eleg tompa voltam. A masodik alvasa utan pedig indultunk anyuhoz, persze elaludt a kocsiba, pedig anyuek kb. 10 percre laknak. Dori kerdezte a minap hogy Lily tenyleg igy elalszik ha kicsit mozog a kocsi alatta? Es igen, ahogy elindul a kocsi, o fixal egy pontot es mar hunyja is le a szemet es akarmit csinalhatok...akarmit...

Anyueknal meg jatszottunk aztan megprobaltam az erkelyen elaltatni Lilyt, mert esett az eso. Ugyhogy oltoztettem es Balazs kitette az erkelyre a babakocsit es bekerult Lily...tologattam aztan csukodott a szeme es elaludt, beosontam a szobaba de 20 perc utan hatalmas siras, ugyhogy kivettem. Leoltoztettem csak nem tudom minek, mert utana indultunk a templomba, ugyhogy ujra feloltoztettem es most nem vittuk a babakocsit, csak anyu vitte az oleben:) Tesomek mar ott voltak a temlomban, ott voltunk kicsit aztan mentunk vissza anyuekhoz. Kapott Lily enni mostmar uzsira is szilardat kap, de meg szopizik is, foleg azert is mert most kicsit taknyos es amig nem jon helyre kapjon minnel tobb anyatejet. Felvettuk a repertoarunkba meg az edeskrumlit, repat es krumplit...de mindent csak ugy eszik meg ha keverem vmivel, mondjuk almaval. Az igazan nagy kedvencek az alma, barack es banan, a tobbit megeszi de csak ugy ha vmelyiket hozza keverem. A vizzel tovabbra sincs joban, pedig mindig megkinalom vele de csak 1, az az egy kortyot iszik es utana csak elvezi hogy beletoltom a szajaba aztan kiengedi:) ugyhogy adok neki alma vagy barack levet de anyukam szerint ne adjak neki, inkabb teat, mert ez a cukros lotty nem jo Lilynek. Elvileg hozzadaott cukrot nem tartalmaz, persze en is kostoltam edes, olyan mint az az almale ami felnotteknek van. Van meg ket veg de nem adom neki oda probalkozok a vizzel es veszek neki baba teat ma a setanal.

Anyuektol hazamenet is elaludt Lily de nem bantam hisz 20 percet aludt csak aztan furdes es alvas. Penteken apukamekhoz mentunk, ugyanugy hogy Lily 2. alvasa utan, es ugyanugy elaludt a kocsiban odafele. Aztan apukameknal mar nem is aludt egyaltalan.Ott volt apukam anyukaja is es igy Lily talalkozott vele is. Itt fogalmazodtt meg bennem a gondolat hogy esetleg eleg Lilynek 2 alvas? Mert apueknal ugy voltam hogy majd elviszem setalni picit de nem lattam rajta hogy almos. Haza fele persze elaludt a kocsiban, pici jatek volt meg aztan furdes es alvas. Apueknal tesomek is ott voltak, ugyhogy volt nagy gyerek zsivaly nem csodalom hogy Lily nem nagyon akart aludni, hisz volt tortenes boven, bar a vegere mar elvesztette a turelmet es egyertelmu volt hogy azert mert faradt. 

Szombaton mar Lily taknyossaga igazan aggasztott, ugyhogy hivtam az ugyeletet de ott is azt mondtak amit Dori hogy steinmare oldatot vegyek az lazitja a cucct Lily orraban es utana porszivozuk ki neki. Jah, igen penteken volt nalunk a kollegnom Zsuzsi, de ugy egett a fejem, hogy akartam hivni hogy inkabb ne jojjon, mert Lily nincs tul jol, raadasul pont akkor aludna mikor jonne, de reggel elszutttyogtem az idot es keson kacsoltam addigra mar ott volt es anyu is mert vele meg megbeszeltem hogy jojjon mar Lilyre vigyazni, mert csutortokon tesom visszakerte az agynemuket ugyhogy elmennenk venni es szonyeget sem artana. Szoval Zsuzsival csak a kapuban beszelgettunk, kozben anyu is megjott. Zsuzsi elvitte a gyes-es papirjaimat es persze most szolt hogy ebbol kettot kellene leadnom...de jo...persze ez az en hiban, nem olvastam el figyelmesen, de mostanaban szetszort vagyok...magam sem ertem miert azt hittem eddigre mar kinovom...de nem...:( 

Szoval Lily taknyossaga okan szombaton mielott mentunk volna Vacra bementunk a Mini manoba visszacserelni az elektromos orrszivonkat mert a doki is azt mondta hogy inkabb az ajanlja, de az orrszivo csak 1600 forint volt a mi elektromosunk meg 9600, ugyhogy le kellett vasarolni. Vettunk kis ksztyut, salat es sapit, furdeshes kiskonyvet, 2 almalevet:), egy mondokas konyvet, kiskanalat...szoval jo sok mindent. Oldatot pedig mar Vacon vettunk es ott probaltuk ki eloszor az orrszivonkat. Nem mondom hogy tetszett Lilynek de mara(hetfo) mar nem is sirt, mikor reggel meg Balazs is itthon volt kiszivtuk a nozijat. Egyedul nem tudom hogy fogom csinalni...

Visszaugrok meg pentekre, mikor anyu vigyazott Lilyre akkor elmentunk a KIKAba es vettunk paplant, parnat, lepedot, huzatot, torolkozot(mert csak 1-1 db volt), aztan ott draganak iteltuk a szonygeket igy elmentunk ujfent a Diegoba es ott vettunk egy gyapju szonyeget. Nagyon jol nez ki, tetszik, es igy nyugodtabb vagyok hogy Lily nem fog felfazni, legalabb is nem itthon, bar a futest is feltettem mindenhol csak a mi szobankban nem. a furdoben meg este szoktam csak mikor frdunk hogy a torolkozoje meleg legyen mikor belecsavarom, mert egyebkent megy a hosugarzo. A Diego utan pedg meg bementunk a MIX-er Pizzazoba, regebben sokat jartunk ide, a Bosnyak teren van. Balazs pizzat evett, en meg Polpettit es azt beszelgettuk hogy milyen jo lesz majd ha mar Lily is johet velunk es itt fog ulni az etetoszekben:) Apropo eteto szek megvettuk a vateran, remelem szerdan meg is erkezik, allitolag hibatlan, nincs rajta se szakadas, se semmi. Nagyon jo lesz mar ha megerkezik mert a pihiszekben azert nem az igazi az etetes es szerintem neki sem kifejezetten kenyelmes.

Szombaton mentunk ugye Vacra, de elrontottuk, mert ebrenletekor mentunk, de elotte bementunk ugye a Mini manoba ott eltoltottunk 1 orat es fel ora volt Vac es persze hogy elaludt, aztan gondoltam meg jatszunk vele kicsit es majd ujra leteszem aludni, le is tettem, de nem aludt el..1 ora orditas utan kivettem, kis voros pontok voltak a fejen...elcsesztem azt az alvasat:( Kapott enni aztan jatszottunk...majd pedig indultunk setalni de bazi faradt volt, mondtam is Balazs anyukajanak hogy szerintem kierunk az utcabol es mar elalszik, nos a kapunk ertunk epp csak ki es mar le is hunyta a szemet. Balazzsal mentunk egy picit, de aztan visszamentunk es hagytuk az udvaron. A konyha ablak ele toltam hogy lassuk. Folyamatosan figyeltem, de aztan ram szoltak...es vegul mindenki mas felugralt csak en nem, de mindig biztositottak hogy meg alszik:) 1 orat aludt pedig utolso alvasnak nem szokott ekkorat aludni. Aztan gondoltam hogy egyen majd Balazs nagybatyjaeknal, ugyis 5 percre vannak kocsival, de Lily a kocsiban mar orditott, vegig enekeltem neki, ami nem tunt nagy kunsztnak, addig mig apat meg nem allitotta a redor, mert 50-es tablanal 64-gyel ment...ugyhogy kaptunk egy szep birsagot Lily pedig tovabb orditott, en pedig tovabb enekeltem...odaertunk es azonnal adtam neki enni, szopizott is aztan picit beszelgettunk meg es indultunk haza. Lily ujfent elaludt. 

Vasarnapra nem terveztunk semmit, de Lily 7:40kor kelt ugyhogy onmagahoz kepest jo keson, aztan 10kor fekudt le aludni es sikeresen aludt 2 ora 40 percet...valahogy adott volt a helyzet hogy akkor probaljuk meg a 2 alvast. Mondtam Balazsnak hogy 15ig tartsuk ebren es akkor biztos alszik 17ig...aha ahogy en ezt elgondoltam...mondjuk lehet az volt a baj hogy gondoltuk elvisszuk a Varosligetbe es aludjon igy a babakocsiban. En veghezvittem a lehetelent es ebren tartottam a Varosligetig, de mar magambol kivetkozve kakukkoltam, nogattam hogy ne aludj el lanyom...Balazs gyorsan leparkolt, betettuk a babakocsiba es totunk is, el is aludt, de 40 percet ossze vissza. Magamban mar tanakodtam hogy hogy lesz igy a nap tovabbi resze...16:30kor indultunk haza es otthon adtam neki enni. Evett is szepen...de 18:30kor mar tiszta nyug volt Lily, ugyhogy nem tudtuk tovabb huzni az idot. Meseolvasas es furdes. Ezt minden gond nelkul atveszeltuk, de mikor mar oltoztettem pizsamaba mar akkor majd elaludt...Mikor a szopi parnara fektettem mar hunyta is le a szemet. Megszoptattam meg es szopizott is de utana a tapszert mar nem tudta elfogadni, pedig tudtam hogy ehes, egyszeruen elaludt...Kijottem a szobajabol es mondtam is Balazsnak hogy 22kor adok neki enni,mert tuti ehes maradt csak mar ereje nem volt enni, mert annal faradtabb volt, de nem varta meg Lily a 22orat, hanem mar 20:30kor ebredt es sirva...sosem sir ha felebred...ugyhogy azonnal keszitettem neki a tapszert es mentem be hozza. Megette a tapszert es aludt tovabb. Szoval levontam a konzekvenciakat, hogy 2 alvas meg nem eleg..illetve ha masodjara is 2 orat aludt volna akkor igen, de igy nem...Aztan 3:30kor ebredt Lily, 4:00ig vartam hatha visszaalszik de nem...7:30kor kelt. Mostanaban megebred egyszer az ejszaka, ugyhogy kap enni es szepen alszik tovabb.

A Varosligetben nagyon jo volt, regebben Balazzsal setaltunk sokat erre mikor Vacrol jottunk haza es csak andalogtunk. Kaptam vattacukrot:) jo edes volt:) de jol esett, Balazs is evett belole picit. Lilyt pedig miutan megebredt felultettuk ugyhogy lathatta milyen szep az osz, mert tenyleg az volt...Most ereztem eloszor hogy mi egy kis csalad vagyunk, igy harman. Fotozkodtunk is ennek oromere:) Lattam hogy a Gundel mellett nyilt egy Gundel cukrszda is, megneztem, de nem volt akkora szam. Balazs szeretett volna egy kavet inni, de vegul nem vettunk...sok babakocsis part lattunk setalni, fura erzes volt hogy mostmar mi is kozejuk tartozunk. Mikor a kopaszi gaton setaltunk regen, akkor mindig az volt bennem hogy nah ha majd nekunk is lesz gyerekunk akkor majd mi is itt tologatjuk a babakocsit es ha nem is a Kopaszi gaton voltunk epp, de mar nekunk is van babakocsink...sot gyerekunk is:))) Ami meg mindig fura...most hogy szretyog ugy tudom neha sajnalni, hogy vajon hogy kap szegenyem levegot eves kozben. Remelem hamar meggyogyul. A dokinot is ujra hivnom kell, mert kedden mennenk oltasra de igy hogy szretyog nem tudom, hogy be lehet e neki adni. Ma jon a baratnom Judit bar csak 18korul, de azert ez is jo es ha minden jol alakul es Lily sem lesz rosszul akkor penteken megyunk veluk vacsizni. Anyu jon majd vigyazni Lilymanora:)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr344889784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magaisz 2012.11.06. 16:39:49

Szerintem a két alvás olyan 7 hónapos kora körül lesz neki elég, nálunk legalább is így alakult, bár mi este későn fekszünk, Beni 9-kor alszik el. Reggel 7-körül ébred, 9:30 körül alszik egyet egy-másfél órásat, aztán délután-kettő-fél három körül egy-két órát. este ha megyünk valahova, 5 percre elpilled a kocsiba de ez ritkán fordul elő.
süti beállítások módosítása