HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Viz

2012.10.17. 13:04 PetraésLily

Gondoltam egyet es mivel Lily ma 2 hete kap mar szilard etelt is es a barack, alma kombo nagyon izlett neki tegnap igy ma ugy dontottem csinalok neki jo sokat..1 alma es 1 barack, de csak en gondoltam hogy jo sok,mert o siman megette...aztan beszeltem elotte epp Liviaval(9 honapos Beno anyukaja) es o javasolta hogyha el akarom valasztani annyit adjak neki, hogy mar ne kerjen tobbet es utana kinaljam meg vizzel, hogy szomjas se legyen, de hogy a gyumolcsnek eleg magas a viztartalma szoval lehet nem ker. Lily vizet nem kert. Eloszor azt hittem ,hogy azert mert a pihi szekben kapta cumibol es nem ehhez van szokva, igy gondoltam hogy gyerunk a szopi parnara, ott nagy elannal nyult a cumisuveg utan de szivott kettot es akkor eshetett le neki, hogy ez nem tejci de meg csak nem is tapszer...ugyhogy rangatta a fejet, ugy ertekeltem hogy nem ker tobbet...illetve hogy semennyitsem...megprobaltam fel ora mulva is de akkor sem kert...Kicsit tartok tole hogy hogy fog igy aludni eleget evett e valoban vagy hogy viseli hogy nem kapott se cicit se tapszert...

almas barack.jpg

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr344853958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Salamonné Vivi 2012.10.17. 17:34:55

Ezt mindet megette? Ma kapott barackot Szabi hát szerintem összesen 2 nagy kanállal evett.

PetraésLily 2012.10.17. 19:05:41

@Salamonné Vivi: En is meglepodtem:) De igen...mind megette es en meg aggodtam hogy esetleg nem eleg neki es nem alszik majd jol, de 1 ora 40 percet aludt ugyhogy azt jonak ertekeltem:)

Liz&Dorka · http://edeskispotty.blogspot.com/ 2012.10.17. 20:31:05

Dorkának nem volt se cumija, se cumisüvege én 1 hetes korától poharaztattam és 4 hónaposan egyedül ivott. Próbáld a vizet pohárból adni neki, hátha az újdonság miatt elfogadja.

.:Danka:. 2012.10.18. 11:55:16

nalunk is a pohar az izgi. Beno is azt csipi :)
akkorakat tud kortyolni....

PetraésLily 2012.10.18. 12:31:15

@.:Danka:.: :( a pohar se jon be Lilynek...:( de nem adom fel elobb utobb csak fog inni:)

haissdora 2012.10.18. 19:56:06

milyen poharat hasznalsz? meg akarom probalni phoarbol adni az anyatejet Danynak ha mar a cumisuveget nem kedveli...
Petram, egyszer irtad miket enekelsz Lilynek, eszembe jutott egy jo nota :) igazabol a youtube-on talaltam ra, azota ezt eneklem Danynak: emlekszel a "en elmentem a vasarba fel penzzel" c. notara? tok jo mert hosszu es te is kitalalhatsz uj allatokat mit vettel es kozben meg az allatok hangjat is megtanulhatjak a bebik :)

Liz&Dorka · http://edeskispotty.blogspot.com/ 2012.10.19. 09:07:04

@haissdora: Én mindig ezt énekeltem Dorkának!!! :) S azóta is tudjuk!!! :)))
Mi a kezdőcsomagos Aventát használtuk, amit tej tárolására kaptunk, annaka szája kifele görböül, így könnyen iszik.

PetraésLily 2012.10.19. 13:00:39

Most enekeltem el Lilynek, persze youtube-os segitseggel:) es mikor a halhoz ertem sirva fakadt...a lonal mar gorbult a szaja:) Hehe...:)

PetraésLily 2012.10.19. 13:03:56

@haissdora: En is az Avent-nek a kis tejtarolos poharat hasznaltam, de ma is sikertelenul...addig ok, hogy a szajahoz emelem de a vizet kopi ki...at is kellett oltoztetnem...
süti beállítások módosítása