HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Eltelt a nap

2012.06.12. 22:43 PetraésLily

Sajnos arrol nincs idom irni, hogy mi tortent tegnap, de azt bizton allithatom, hogy tegnap nagyon kooprativ volt a lanyom, csak estere fardt el es en is...sirtam is volt minden meg reggel is, aztan megraztam magam es kezdodjon a nap...de a mai nap katasztrofa, akarmit csinalok semmi nem valik be...setalni is voltuk...de kb. fel orakra alszik el es sir...rajottem gyenge az idegrendszerem...es a szoptataskor is vilagfajdalom van rajtam...raadasul mostanaban egyre hosszabban akarja...van hogy 50 pecig -1 oraig...ami azert sok szerintem, tekintve hogy a babak 20 perc alatt magukhoz veszik a taplalekot. Lily a vegen mar csak cicizik,ez nem vitas...ne ha neha raharap hogy ott e meg a cici, de mar nem szopizik...csak tartja a szajaban es nem ereszti...ha megprobalom elvenni, akkor szivja rendesen es rajon hogy o meg nagyon is szopizna tovabb....vagy elengedi de utana bufiziskor hisztit csinal, hogy o meg kerem nem fejezte be...mit kepzelek en...

Tegnap estere teljesen befordultam...olyan egyedul erzem magam, mint meg eletemben, nem er itt semmilyen inger...elmegyek ugyan setalni, de az nem ugyanaz...nincs egy ismeros aki szembe jonne. Erikaval nehez osszeegyeztetni a setat mar Emmanak megvan mikor setalnak, de nekunk nincs, teljesen Lilytol fugg...(nagyon elhallgatott megnezem mi tortent - persze hogy nem alszik...)

Ugyhogy ezuton kerek mindenkit akinek van napirendje ossza meg vele hogyan alakult ki, hogyan alakitottak ki. Amit en hallottam es ezzel mar ma megprobalkozunk, hogy elorebb hozzuk a furdest 6ra, fel 7re es utana kap szopit, majd letesszuk aludni, aztan olyan 10 korul ujra kap enni, aztan alvas, olyan 6 korul jo volna ha ebrednek, akkor megint kapna szopit, aztan 3 orankent ismetlodne, persze nem ennyire szigoruan, csak azt nem tudom, hogy mi lesz ha kozben extra szopizasra vagyna. Nem tudok megtagadni tole semmi...persze az is lehet hogy ma csak rossz napja van...es igy nekem is...

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr814584151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

yasha 2012.06.13. 00:03:04

Az én véleményem:
banyek, ráérsz majd napirendezni 2-3 hónaposan, most nyugodtan szoptass, amennyit Lily kér. Anyatejjel úgysem tudod túltölteni. Eleinte nekem is úgy tűnt, hogy egy bazi hosszú szoptatás egy nap... az 50-60 perc simán megvolt hetekig, de talán még másfél hónaposan is voltak olyan napjai, amikor 2 óránként 1 órát szopizott... a kis pihik, bealvások úgyis megszakítják ezt az időt, azt meg nem sajnáld tőle... nagy munka ám az a szopizás, kellenek bele pici szünetek :)
Ha bújod a szakirodalmat: a Gina Ford-könyv sztem eléggé baromság (osszuk be percre pontosan a gyerek napját?!), A suttogóban vannak jó dolgok, ott sokkal hitelesebb nekem az író.
Én sosem keltettem azért Ádámot, hogy na akkor most van itt a szopi ideje, vagy szedtem le azért magamról, hogy a megfelelő órára kijöjjön a következő etetési idő.
Mégis eljutottunk oda, hogy 2 hónapos korától átaludta az éjszakákat.

Plusz egy javaslat: hasaltasd sokat, gondolom amúgy is van légzésfigyelő. Utólag tudom, hogy nekem is többet kellett volna. Sokkal szebben alakul majd a mozgásfejlődése, jobban erősödik.

Kitartást! ;)

PetraésLily 2012.06.13. 02:08:38

@yasha: Nem tultoltes miatt, hanem mert mindenre a szopizast hasznalja, ha ehes akkor is es ha valami nyugje van akkor is. 2 orankent 1 ora szopi? Ismeros...Eddig Lily is akkor kapott meg amikor csak akart de olyan volt hogy ebresztettuk, hogy egyen , mert 9 oraja aludt...
A hasaltatast itt elenzik, illetve ugy javasoljak, ha felugyelet alatt van a gyerek...napkozben szoktam hasaltatni, meg magamon is tornaztatom hason, de majd figyelek ra jobban.

najovanmar 2012.06.13. 13:18:18

Petra, szerintem azt csinald, ami neked jo, mert kizarolag az lesz jo neki is. Enni kapjon persze, de akkor ciciztesd, ha neked is van hozza kedved, elvegre a te cicid. Gondolom Balazst is szereted, megsem ....
Ne legyel martir anya, ha 2-4 orankent kap enni, biztos nem hal ehen, neha -mondjuk este- cicizhet jo sokat es nem kicsi a napirend kialakitasahoz. Egyetertek, a Suttogoban vannak jo otletek: pl. kezd ugy, ahogy folytatni akarod. Te leszel a fonok vagy o?
süti beállítások módosítása