HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Elment anyukam...:(

2012.06.10. 06:21 PetraésLily

Sajnos anyukam gepe ma delutan indult...kikisertuk mi is Lilyvel, amugy sem hosszu az ut es a kisasszony nagyon szereti ha razzak a poopsijat, persze miutan hazarrunk es betesszuk a kisagyba kb. 5 perc es ordit hogy mit keres o itt...

Anyu iszonyat nagy segitseg volt, nem is tudom leirni mennyire es hogy elment nagyon sajnalom, sirtam is a repteren meg persze o is, bar o mar napkozben is es elozo nap is...:( de most kezdodik csak igazan a mi kis "kalandunk", hogy valoban harmasban hogy boldogulunk. Hozzateszem, Lilyt mar lefektettuk de meg nyuszog a kisagyba es ezt nagyon nehzen viselem, neha fel-fel sir...mostmar meg birom allni, hogy ne rohanjak hozza, de iszonyat nehez es eskuszom ebben is kifaradok, hogy ugymond onmegtartoztatok.

Anynak sok idot nem tudott Lilyvel tolteni, mert ugye 1 hettel kesobb erkezett a kis dragank es a korhazban is a varoban aludt es varta hogy megszuljunk es persze kozben nagyon izgult, neha Balazs ment ki hozza mikor volt vmi uj info. Aztan pedig hazajott hozzank es itt vart minket hogy erkezzunk vegre Lilyvel, de ez is varatott magara a laz miatt...ezt meg nehezebben viselte szerintem. Tok idegen helyen lenni, egyedul nagyon nehez mikozben a lanyodert es az unokadert izgulsz...aztan eljott a vasarnap es vegre johettunk haza. Nagyon vart minket:) Aztan pedig segitett mindenben, ha kertuk a tanacsat elmondta, mint pl. hogyan altassuk Lily-t...itt eskusznek arra hogy haton kell fektetni, anyu ppedig a hason fekvesre eskuszik, de vegul mi ugy dontottuk haton...ettol fuggetlenul szokott lenni hason, de ugy ha mi is ott vagyunk a kozelben, vagy pl. Balazs pocakjan pihenget hason. Mar most megforditja a fejet es kitolja magat, rovid ideig meg is tartja. Ezek remelem jo dolgok, fogalmamsincs van e mar olyan dolog amit tudnia kene. (Bementem Lilyhez, mert 20kor tettem le aludni es most 21 ora, tele volt a pelusa(pisi-kaki minden) aztan visszatettem a kisagyba es eskuszom most jobban ordit mint mikor tele volt a pelusa. A szivem szakad meg ilyenkor...de nem akarom allandoan olben tartani, lehet kengyetlennek hangzik, de ha Lilyn mulna egesz nap cicin lenne, azt meg en nem birnam...) cumit nem akarok neki adni, pedig egyszer mar majdnem, de Balazs lebeszelt rola es azt hiszem igaza volt, bar neha egyszerubbnek tunne csak a szajaba dugni vmit...Ilyet meg sosem csinalt hogy az esti szopi utan ilyen sokaig sirt volna. Biztos hianyzik neki is a nagyi. Aki temyleg olyan sokat tett ertunk meg az indulas napjan is vasalt, fozott. Nem tudom neki elegge megkoszonni. A melyhutot dugig rakta kajaval, ugyhogy egy ideig nem lesz ra gondom, hogy nagy fozocskezest csinaljak. Balas kedvenc tesztajahoz is felvagta a zoldsegeket, nekem csak ossze kell boritanom es kesz is.

Kulonben mi az az ido ami "normalis" hogy a gyerekedet sirni hagyod? Azt gondolom hogy Lily eleg hisztis...mert most is mig a pelusat csereltem egy hang nem jott ki a torkan, ahogy visszatettem azonnal orditott...van egy erzesem hogy barmennyire probalok kovetkeztes lenni, tul cuki es tulsagosan szeretem ahhoz hogy sokaig tudjam hallgatni a sirasat...:(

Dori sokat ir arrol, hogy Adam hasfajos...lehet hogy Lily is az caak nem veszem eszre? Vagy ez kesobb jon ki? Lily lehet meg tul kicsi hozza?

Leirok egy erdekes tortenetet...Lily utlevelehez kellett csinaltatni kepet rola, igy elmentunk Valley Fairbe, mert ott tudtam hogy van ilyen fotos(nah jo eloszor nem odamentunk, mert ugy emlekeztem a Great Mall-ban van, de nem ott volt) mondta a fotos hogy ilyen pici gyerekrol meg nem keszitett kepet de probaljuk meg, viszont kell mindenkeppen hogy Lily kinyissa a szemet, ami nem volt egyszeru mert aludt...mindent csinaltunk vele, de mindent, raztuk ossze-vissza, csikiztuk, puszilgattuk, kezrol-kezre adtuk, de semmi...meg sem mozdult...vegul nem tudom mitol nyitotta ki de sikerult kepeket kesziteni rola. Kozben meg annyira cuki volt, hogy majd megettem, hogy o bizony alszik es esze agaban sincs kinyitni a szemet. Komolyan ilyenkor annyira szeretem...jo persze nem csak ilyenkor, de mikor sir, azt nem birom...NAGYON NEM...

Visszaterve anyukamra, sokat tanultam tole ebben az egy hetben es nagyon koszonom neki es ezt azt hiszem Balazs neveben is mondhatom.

Edesanyam KOSZONJUK SZEPEN! Remelem jol utazol es szerencsesen megerkezel Budapestre.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr544576141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ziziman 2012.06.10. 07:13:57

Jajj Petra annyira megértelek anyukáddal kapcsolatban. Az én anyukám sem lakik hozzánk közel, de azért nem is több ezer kilométerre. Ez nagyon rossz lehet, szerintem anyukádnak még rosszabb. Azonkívül, hogy ilyen sokat segítenek a szeretetük is átsegít a nehézségeken.

Elhiszem, hogy szar ez a sírás dolog. Mi nem is bírjuk. Ti nagyon ügyesek vagytok! Bár pont tegnap szóltam Andrásnak, hogy ne piszkálja Ádámot a kiságyban, nem baj ha nyüszög, amíg nem sír, nem vesszük ki. Én a sírást nem bírom hagyni, én ennél gyengébb vagyok, meg én úgy vagyok vele, hogy valami miatt biztos sír. Persze lehet ez hiszti is. :)
A hasfájásnak jellegzetes jele, hogy nagyon sírnak a picik, és vagy megfeszítik magukat, vagy összegörnyednek. Nálunk Ádámnak ökölben vannak a kezei és kapkod velük. Ez az erős hasfájás nálunk. Már 2 hetes koruktól lehet (bár szerintem nálunk már a kórházban is volt).
Jó volt olvasni rólatok, tudom milyen nehéz ilyenkor időt szakítani bármire is, de azért nagyon várom mindig, hogy írj. :) Puszi Nektek!

kikiriki80 2012.06.10. 07:47:15

Olyan pici meg, át kell állnia egy cudarabb világra, plusz az a sok test nyavalya. Eddig mindig veled volt, most meg egyedül...én nem hagynám ennyit sírni, persze ha alszik vagy elvan nyugodtan legyen a kisagyban, egyébként pedig vedd magadhoz, ha pedig dolgod van kosd magadra. Nem, nem vagyok osanya ( 5 évesen is szoptatja, vele alszik....), neki is, neked is jobb lesz hidd el. Amikor pedig elkezdi a világot felfedezni, jobban el lesz majd. Privát vélemény, segítő szándékkal.

vikcsi83 2012.06.10. 16:00:42

Kitartást a síráshoz...szerintem ne aggódj, majd kialakul a dolog, hisz még csak most barátkozik világgal:) Majd szépen lassan megbarátkozik a kiságyával is:) Szerintem tök normális, hogy sír, gondolj bele milyen lenne, ha Balázs bezárna a kisszobába,Ő meg kint tévézne meg ellenne:)
Én sem vagyok egy cumipárti, de mértékkel azért nagy segítség lehet...megnyugtatja a picit, hisz hasonló mintha szopizna...az a lényeg, hogy ne éjjel nappal cumikázzon...de az elalvást segítheti...persze ez csak az én véleményem.
Mindenesetre sok örömet a picihez!!!

Liz&Dorka · http://edeskispotty.blogspot.com/ 2012.06.10. 20:50:00

Az anyukák nagyon nagy segítségek. Most neked is meg kell nyugodni egy kicsit, hogy elment és hidd el, ha beleálltok a saját kis életetekbe, napjaitokba, megnyugszanak a kedélyek s Lily is nyugis baba lesz.
Amikor anyám hazament tőlünk az első egy hét után Dorka szinte egész nap sírt, rájöttünk, hogy azért, mert paráztam én is, hogy most mi lesz. Valahogy nekik olyan természetes a baba, a nevelés, a szeretgetés, mindig tudják mit kell csinálni. Aztán elkezded figyelni a gyereked és tanulsz tőle, mikor, miért sír, mikor nevet, mikor kakil, pisil, mit miért tesz. Ha nincs semmi baj, akkor is pityereghetnek, mert így kommunikálnak. Mindenkinek elmondom, hogy egyszer azt hallottam, minden normális gyerek napi 2 órát sír az elején, akkor normális a fejlődésük. Na, Dorka az első időben betartotta percre pontosan ezt. Aztán elmúlt ez is. Napról napra könnyebb lesz, hidd el!
Nagyon sok mindenre megtanítanak minket és hálával tartozunk nekik, amit mással nem, de szeretettel, türelemmel viszonozzuk.
Én sosem hagytam sírni Dorkát ... de ez a kijelentés csak úgy igaz, hogy akkor nem hagytam sírni, ha volt rá oka. Ha nem volt semmi baja, csak nyüsszögött, akkor nem vettem fel. Bár mi azt az alapelvet követtük, hogy a kiságy csak alvásra való, játékra van szőnyeg, pléd stb ... mindig kint volt közöttünk. Aludni raktam csak bele az ágyába. Tehát nézelődésre, időtöltésre szabad tere volt a nappaliban. Szerintem ezért is ült, mászott ilyen gyorsan.
Igaza van Dórinak, amit leírt tipikus sírása és egyéb járulékos tünetei vannak a hasfájásnak. Figyelj az étkezésedre.
Tudod, hogy én nagyon cumiellenes vagyok, de nálam is volt egyszer, hogy beletömtem, de kiköpte szerencsére, azóta sem próbálkoztam vele.
Ez a szép az egészben :)
Nagyon jól csináltok mindent,. nyugi!

PetraésLily 2012.06.11. 00:22:46

Koszi lanyok, eskuszom mar a kommentek egy picit megnyugtattak. Az ejszaka Lily aludt mint a bunda en meg fejtem ketszer is. 5:45 kor kellt, akkor szopizott es gond nelkul visszaaludt. Majd reggel 11kor mar mar minden lehetseges gepet elinditottam a lakasban hogy kelljen fel, mert fejni nem akartm, ki tudja mikor ebred meg es keri a szopijat, szerencsere felebredt:) azt hiszem Lily nem hasfajos, de ezt le is kopogtam, bar a keze szinte mindig okolben van kiveve alvaskor. Mondjuk tenyleg ugy vigyazok ra hogy mit eszek, hogy hihetetlen, most egy picit a zserbo miatt aggodom, hogy nehogy az csinaljon vele vmit, mert abbol sokat ettem.
A cumival meg varok, meg birom, de abban igazatok lehet hogy tul pinduri meg a kismano, hogy sokaig egyedul hagyjam sirni, de legtobbszor tenyleg csak velunk akar lenni. Nos, van mit meg tanulni...

ziziman 2012.06.11. 10:08:54

@PetraCalifornia:

Az ökölben való kéztartás természetes, sőt így a jó! Nekünk külön kérdezte is védőnő. Nekik még így van a kezük. :)

magaisz 2012.06.11. 15:22:51

Szia Petra! Bocs, hogy így ismeretlenül írok, de nagyon elszomorodtam amikor azt olvastam, hogy hagyod sírni ezt a csöpp babát. Csak abba gondolj bele, hogy neki nincs lehetősége másképpen elmondani, hogy valami problémája van, ez kb. olyan hogy valaki csak beszél, beszél de senki nem hallgatja meg nem nyugtatja meg nem segít neki. Csak ti tudtok neki biztonságot adni... ő még nagyon pici, ő nem hisztizik csak 9 hónapig a te szívdobogásodat hallgatta... most meg ott fekszik egyedül a kiságyba, hát persze, hogy sír. Használd ki, hogy szüksége van rád, mert nagyon gyorsan megnőnek, és megbánod, hogy hagytad őt sírni. Tényleg nem akartalak kioktatni, csak jó szándékkal írtam. :-) Szilvi

PetraésLily 2012.06.11. 18:34:08

@magaisz: Semmi gond, bar megrikattal vele.De ne ugy kepzeld el, hogy beteszem a kisagyaba es razarom az ajtot hogy na akkor sirj amig elalszol. 10 percenkent bemegyek hozza es megnezem mi lehet a baj. Ellenorzom a pelusat, magamhoz veszem, simogatom, nyugtatgatom...de kovetkezetes szeretnek lenni. Ugy mint pl. reggel mindig beszelgetunk mikozben oltoztetem, tisztaba teszem,stb...de pl. ejszaka ha felebred, mar nem beszelek hozza, de a mozdulataimbol erezheti hogy ott van neki anya, de most este van, most nem beszelgetunk. Gondolom hogy jo szandekkal irtad amit irtal es hidd el nem hagyom orakig sirni, nem is tudnam hisz pont ez az amit irok, hogy nagyon nehezen viselem amikor sir...
süti beállítások módosítása