HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Micsoda este 2.

2013.04.20. 11:24 PetraésLily

Suru hetvegem van annyi szent. Pentek estere csajos estet beszeltunk meg 2 baratnommel, ugyhogy a 400-ba mentunk. En letettem Lilyt, oltoztem, pici smink es indultam is. Balazst kertem hogy siessen haza, mert meg Lily furdese elott szeretnek en is zuhanyozni es felkeszre kesziteni magam, ugyhogy jott a jatszoterre 3/4 18ra. Lily olyan koszos volt hogy az nem kifejezes, en nem tudom hogy csinaljuk, de mindig o a legmocskosabb, mondjuk nem is igen tiltok neki semmit, tolem kuszhat a foldon, hempereghet a homokban. Azert gondolom, ha mar tobbnyire tud majd 2 labon is letezni akkor mar nem lesz ennyire koszos:) Hintazaskor azonban mikor hatradolt es hahotazott latom, hogy basszus kint van a jobb 2-es felul...es a bal 2-es is jon, de az meg nem torte at az inyet...ugyhogy tutira ezert volt a csutortoki siras...a sok sok puki vmi raadas lehetett:) Mondtam is Balazsnak hogy lehet pente este se lesz egyszeru, mert lehet a 8. foga is attori az inyet, de mielott lefektettem bekentem neki gellel. Mielott indultam volna mondtam is Balazsnak hogy sietek haza erre o hogy ugyan minek? Erezzem jol magam es ne legyen buntodatom mert elmegyek...tenyleg buntodatom van de ezzel ugy megnyugtatott. 

Volt egy nagyon kellemes estem a baratnoimmel, ettunk, ittunk...en ittam margeritat, mert meg sosem probaltam es  gondoltam itt az ideje, nah, hat nem lesz a kedvencem:) Jo sokat beszelgettunk, nosztalgiaztunk, nevettunk, neztuk az embereket:) Azt beszeltuk hogy akik most itt ulnek biztos itt alapoznk es utana mennek bulizni mi meg aludni:) Mondjuk ha nagyon eroszakoskodtak volna akkor lehet hogy egy kis tancot kibirtam volna:) de igy is fel 1re ertem haza...iszonyat sokan voltam a varosban, mikor kiszalltam a foldalattibol a Deaknal azt hittem vmi rendezveny van, annyian voltak, de csak szimpla pentek es leven hogy nagyon jo ido volt(mi is kint ultunk) mindenki megrohamozta a Godrot es kint ultek az emberek a fuvon. Meg az egyik volt kolleganommel is talalkoztam. Szoval szupi ki este volt. Aztan hazaerek es basszus hat nincs bejarati kulcsom...hogy jutok igy be a hazba, nah gondoltam bemegyek a biztonsagi szolgalathoz es megkerem oket hogy engedjenek be. De mikor odaertem rajottem a garazs is zarva...hmmm...nah nem baj, cirkalok a haz korul ugyis alalkozott vmelyik biztonsagi orrel, de gondoltam azert felhivom Balazst is. Felvette de ahogy felvette mar lattam is az ort ugyhogy mondtam neki hogy nem kell lejonnie beengedni. Ugy szegyeltem magam az or elott de megnyugtatott hogy nem en vagyok az egyetlen:) Aztan hazaertem es mondta Balazs hogy Lily nem ebredt fel es aludt is 7:20ig...orultem neki, bar en mar 6:30 ota felalomban vartam hogy ebredjen...faradt voltam de olyan jolesoen faradt...bementem hozza, oltozes, tapszer, aztan be apahoz egy kis rendetlenkedes az agyban, majd en mentem vmi reggeliert a bolta. Mikor megjottem mondta Balazs hogy megtett 2 lepest egyedul aztan fenekre huppant:) Az en kezembol meg kitepte a zsemles zacsit es el is kezdett reggelizni az eloszobaban:) Picit nyugos volt delelott, nagyon akart nekem segiteni delelott, az erkelyt takaritottam. :) Egyebkent szeretem hogy igy tevekenykedik korulottem, csak igy sokaig tart minden. Vegul az erkely takaritasat akkor fejeztem be mikor lefekudt aludni, de most csillog-villog. Szeretnenk majd uj erkelyre valo butorokat, de egyenlore meg jo ami van es csak most kezdodott a jo ido:) Ma viszont ott ebedelunk az erkelyen majd kivisszuk Lily etetoszeket is. Szep nap ez a mai:) Balazs futni ment, Lily meg alszik es rajtam mi nagy nyugalom van es boldog vagyok. Lehet hogy az ido nem tudom...de ez most igy jo...nagyon jo...:)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr725236132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norus 2013.04.20. 22:04:12

A napsütés, és hogy végre a kertben tudunk enni, belőlem is hasonló érzéseket váltott ki :)

ziziman 2013.04.20. 22:24:49

Mennyire jó lehetett kimozdulni! :) Balázs is tök jó fej volt!
Lily mennyire ügyes, 2 lépés egyedül.... meg a zsemle letámadása - baromira csipázom a kis csajt így "ismeretlenül" (személyes találkozás híján) is. :D
süti beállítások módosítása