HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Doki néninél

2012.12.06. 13:58 PetraésLily

Tegnap 16:30ra mentunk Lilyvel dokihoz, picit kesesben voltunk, mert meg Doriekkal skypeoltunk nem akarodzott indulni, de csak muszaj volt. Lilyt gyorsan oltoztettem es indultunk is. A kocsiban be is aludt...dugo volt, ugyhogy 5 percet kestunk is. Most Dr. Gudor Orsolyanal voltunk, mert a mi dokinenink szabin van es nem akartam varni amig visszajon es ennel a doktornonel meg mar jartunk szoptatasi tanacsadason es nagyon szimpi volt. Megmertek Lilyt es 70 cm, 7.6 kilogramm , a fejkorfogata 43cm, ugy emlekszem. Aztan rakerdeztem a tuzfoltjara a kisujjan es azt mondta a doktorno, hogy zsugorodni fog majd, de csak ugy 1 eves kora korul, de van olyan paciense akinek csak 3 eves korara mult el. Engem mondjuk nem zavar de szerettem volna tudni. Viszont a masik kezen a huvelykujjan volt egy szemolcs, legalabb is en ugy gondoltam, hogy az az, a dokino is mondta hogy szerinte is az, de azt mondta a biztonsag kedveert behiv egy borgyogyaszt. Telefonalt, mondta a borgyogyasz hogy baromi sokan vannak nala de aztan mondta a dokino hogy meg csak 6 honapos csak nezzzen ra, ugyhogy 2 perc se volt es jott. Udvozolte Lilyt es elkerte a kis kacsojat es mondta hogy ez nem szemolcs ez egy kis faggyu ami betokosodott neki, ugyhogy fel kell vagni. Ami annyit tett, hogy egy kis szikevel meglazitotta a doktorbacsi a tetejet es mint egy pattanas kinyomta belole ami benne volt. Egy kis betadin es kapott egy csini mikulasos ragtapaszt. Mondtak hogy furdes utan vegyem le. (Leazott furdes kozben...) Ezt a kis "operaciot" Lily kitunoen vette. Aztan jott a ket szuri. Mondtak hogy ugy csinaljak hogy olben van Lily es az asszisztens es a doktorno egyszerre szurnak,ugyhogy 1-2-3-ra landolt egy egy injeciostu Lily combjaiban...dugtam cumit is a szajaba es edesem ugy cuppant ra mintha cumizna, de mikor beerkeztek a tuk a lababa kopott egy nagyot es orditott. Gyors ragasztas utan magamhoz oleltem es mar semmi baja nem volt. Feloltoztettem es indultunk. Raneztem az oramra es lattam hogy 3/418 van...mondom, te jo isten, mikor fogunk hazaerni. Siettem nagyon, de dugo volt...negyed oraig Lily meg beketuro volt, nem aludt el, pedig ugy terveztem alszik egyet es kesobb fektetjuk, mert nalunk este megerkezett a Mikulas. De nem aludt el ugyhogy fel orat sirt a kocsiban majd orditott. Azt hittem oregedek vagy 10 evet ezalatt az ido alatt. Balazs is hazaert kozben es lejott ertunk a garazsba. Lilyt gyorsan kivettuk es vittem fel...ehes volt...aztan jott a Mikulas es semmi baja nem volt...apaval bohockodtak aztan 19:30kor furdettuk, de latszott rajta hogy faradt nagyon. Szopizni is csukott szemmel szopizott, aztan mikor vegzett meg nezegettem picit. Olyan cukorborso ilyenkor , hogy orakig tudnam nezni. Felvettem bufizni picit aztan lefektettem. Kb. masfel oramulva felsirt...nem talalta a kis rongyat, ugyhogy odaadtam neki. Kicsi szivem hogy szeretem.:)

A doki neni mondta hogy adjak Lilynek vizet napkozben is csak ugy kinaljam meg, ugyhogy ma kinalgatom es jeeeee iszik...es nem csak oldalt csurgatja ki , ahogy eveskor teszi...tok orulok neki, hogy eddig miert nem kinaltam meg. Ez a csoros pohar bejon neki nagyon. :) Koszonjuk Keresztanyu:) Plusz kerdezte a dokineni hogy milyen a szeklete mondtam hogy okes, olyan massza szeru...:) neha vannak benne bogyok(jo kis tema:))) Azt mondta ha esetleg nehezen menne Lilynek a kaki akkor kiskanal olivaolajat adjak neki. Nah, remelem erre nem kerul sor. Mondtam hogy a hozzataplalassal jol haladunk. Mostmar ugye ebedre is szilardat eszik, de meg szopizik utana de tegnap is pl. 30 ml-t, ugyhogy csak leoblitette. Keszitettem neki fini husilevest...de ugy ahogy van elkuldott vele a busba...nem keri...:( Mondtam ezt a dokineninek, o meg mondta hogy keverjek hozza vmit amit megeszik...ALMAT??? Nah, ma en hozzakeverem neki...oszt meglatjuk...keszulok azert meg uveges kajaval, hatha almasan se megy a husleves...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr134950993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása