HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Rota a dokinal es "romantikazas"

2012.11.07. 14:03 PetraésLily

Kicsi Borsoka, van erzeked ahhoz hogy anyat kiboritsd:) de hidd el nem a te hibad legtobbszor, csak anya idegei gyengek, raadasul az utobbi 1 hetben minden ejszaka keltel. Apa nagy oromere mert igy csak 7kor kelsz fel, 6 helyett. Mivel picit meg vagy fazva igy erre fogom a hajnali keleseidet. Mondjuk adok neked enni is...tuti ami tuti.

Tegnap voltunk dokinennel hogy megkapd a rotavirusod masodik reszet. Ahogy keltel adtam enni, kiszivtuk a nozid es indultunk is. Ahogy szamitottam el is aludtal, aztan a parkoloban ebredtel. Kaptam egy tippet hogy gyerek dalokat hallgattassak veled a kocsiban arra talan nem alszol el. Mondjuk zenet hallgatunk de radiot. Apat el is kuldtem venni neked cd-ket:) Van mar sutifalo kisbodonod is(nagyapaektol kaptad) es olyan chicco kezsegfejleszto jatekod amit Doriek ajanlottak. Amivel annyi a baj hogy leginkabb ulni szeretnel elotte de egyedul meg nem tudsz igy adott hogy anya is ott ul veled. Pontosabban a hatadmogott es te ugy mahinalsz. Tovabbra is mindent tomkodsz a szadba es csorog a nyalad. Az orrszivozast van hogy teljes csondben turod van hogy torkod szakadtabol orditasz, mintha nyuznalak, pedig kozben meg enekelek is neked, nem tudom hallod e a porszivotol, pedig anya a repertoart egyre boviti:) Ugy hallottam a 7 pettyes katicabogar most a meno, ugyhogy azt is tanulgatom:) Hetfon hajat szerettem volna mosni es mindig akkor csinaltam mikor te alidtal vagy hetvgen mikor apa itthon volt de mot ugy voltam vele hogy csinaljuk egyutt:) Egeszen a hajvasalasig jol birtad, ott mar meltatlankodtal, hogy te bizony unatkozol, ugyhogy landoltal a jatszoszonyegen. :) de ugy vettem eszre hogy kivitelezheto a dolog.:)

Visszaterve a tegnapra, doki elott meg beugrottunk a postara es a posta mellett volt egy cuki kis delikat ahol  mindenfele fini dolog volt, ugyhogy anya vett mandulaval toltott olivabogyot, pikans rakokat es apa altal nagyonkedvelt husival/rizzsel toltott szololevelkeket+vettem hozza bagettet. Gondolta anya hogy romantikazik apaval, mikor teged lefektetunk...csak a bor hianyzott...egy jo Nyakas bor...hu de innek mar egy poharkaval...a romantikabol az lett hogy a dokinenivel gyorsan vegeztunk. Parametereid: 43cm a fejed(tovabbra is atlagon feluli), 7,4kg a sulyod es 67cm vagy. A sulyod atlagos a hosszusagod szinten atlagon feluli. Nem tudom kire utottel, de nem ram:) Nagyi nagyon aggodott hogy tulsullyos vagy, de nem ertem miert, azert mert hurkacskaid vannak?! Az almale ivasat egyenlore beszuntettem, a doktorno azt mondta kulonben semmi bajod nem lesz tole de azert nem kell tulzasba vinni. A vizet csodak csodajara elfogadtad tegnap eloszor...cumibol...mindig beprobaltam poharbol, kanalbol es cumisuvegbol...nyert a cumisuveg. Nah nem azt mondom, hogy literszamra iszod de van hogy 20ml-t is megiszol belole, mondom ezt ugy hogy tegnapota iszod a vizet:D

A nagy romantikazas nem jott ossze, mert miutan hazaindultunk a dokinenitol dugo volt a varosban es te bealudtal, hiaba beszeltem hozzad. Akkor ebredtel fel 18:15kor mikor apat felvettuk egy buszmegalloban es kertem ebresszen mar fel, mert igy sosem teszunk le aludni, igy vegul 20:15kor kerultel agyba. Azt talaltam ki, hogy a lefekves elotti evesnel kapsz rizspepet amit meg a szoptatasi tanacsado ajanlott, hatha azert ebredsz meg mert uzsira is tobbnyire gyumolcso kapsz es bantja a gyomrodat vagy emesztesz...vagy ki tudja...kiprobalom, ha mar van itthon egy dobozzal.

Setalni meg mindig delutan megyunk...arra setalok amerre vilagos van, mert egnek a lampak:) sajna nem nagyon jutott eszembe semmi hogy hogyan cserelje anya ugyhogy marad ez...teged annyira nem zavar ugy vettem eszre, de azert jo lesz ha vege lesz a telnek:) Mondom ezt november elejen mikor epp csak megyunk bele a telbe. Szoval a romantikazasbol annyi lett, hogy lefektettelek es talaltam. Apa a rakokra megkerdezte hogy mi ez: "Nyers agy?" :) Megeszegettuk, kicsit osszebujtunk aztan anya lefekudt aludni.

jatekkozben.jpg

jatekkozben3.jpg

jatekkozben2.jpg

jatekkozben1.jpg

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr694895288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Liz&Dorka · http://edeskispotty.blogspot.com/ 2012.11.07. 14:50:18

Zabálni való!!! Mi az a sütifaló kisbödön? Már több helyen olvastam ...

PetraésLily 2012.11.07. 14:55:46

A sutifalo kisbodon az elso kepen latszik, ilyen kis mosolygos arcocska es enekel a kiveszel, beteszel valamit(sutikeket), egyebkent 1 eves kortol ajanlott:) egyenlore anya jatszik vele es Lily figyeli:) vagy megeszi a formakat vagy az egesz bodont:) A formak kulonbozoek(haromszog, kor, csilla, sziv, kocka) es a dobonon vannak ilyem lyukak ott is be lehet oket illeszteni. Nagy talalmany...:)
süti beállítások módosítása