HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

36. het, dokinal

2012.04.26. 05:07 PetraésLily

 Reggel nagyon faradtan kelltem, mert Balazs mar fel 4 kor indult az irodaba, igy 4kor mar kellt. Osszekeszitettem az elemozsias csomagjat aztan visszafekudtem, de ahogy ez mostmar lenni szokott nem esett jol...tudni kell hozza, hogy kedden valoszinuleg tul estem az elso joslo fajasomon. Mielott indultam volna pedikurre-manikurre barnas folt volt a wc papiron, igy elobb konzultaltam Balazzsal aztan hivtam AZT A SZAMOT, pikk-pakk felvettek, mondom mi ujsag, mondja a holgy hogy ez igy a vege fele mar normalis ha nem gorcsolok, nem hanyok, nincs lazam akkor okes a dolog, nyugodjak meg, de a dokimnak azert mondjam, akivel ugye masnap volt randim. Megnyugodtam es indultam. Pedikur utan bemenunk meg Nikivel a Marshalls-ba szetnezni, iszonyu jo cuccokat lattam, de mondom en most minek vasaroljak, meg mekkora meretet vegyek. Probalni meg ugy sem fogok. Aztan egyszer csak jott egy fajdalom a bal oldalamon, mondom Nikinek menjunk, mert meg megszulok itt a boltban, de neki meg be kellett allnia a penztarba igy mondtam hogy nah en megyek. A boltba mar be sem mentem, daralt hust szerettem volna, a fasirthoz, de gondoltam, ha hazafele jobban leszek majd akkor...de nem lettem...igy haza mentem, adtam egy gyors helyzet jelentest Balazsnak, aki mondta hogy indul haza, mikor kerdeztem tole hogy, mert a kocsi nalam, igy megbeszeltuk lefeksze,...hatha mulik, hat nem mult...es a fajdalom folyamatos volt es kisugarzott a labamba is, aztan egyszer csak abba maradt. Balazs vegul a kollegaival jott haza, hogy ne nekem kelljen erte menni, igy itthonrol meg dolgozott. Oszinten tegnap elegge kibirhatatlan voltam, csak felszolito modban tudtam beszelni es iszonyatosan faradt voltam es nem tetszett hogy meg fel9kor is dolgozott, aztan mondta hogy megy boltba husert. Mondtam, hogy mar nem kell, mert vegul 4 db krumplibol csinaltam rakott krumplit, nem lett eg oriasi adag...ejszaka pedig ujra jott egy olyan fajdalom, mint delutan es ugyanugy folyamatos volt, nem szakaszos de ez is elmult. Teljesen olyan volt mint a menstruacios gorcs, csak erosebb, intenzivebb. 

Szoval reggel 8:15-re mentem a dokihoz. Megerkezek, beelentkezek, veszem a pisis cseszet, megyek a wc-re es mint aki jol vegezte dolgat megyek kifele, mikor rajovok, hogy hulye vagyok es a kis tartalyba nem pisiltem, csak ugy rendesen a wc kagyloba...nah mondom most mi lesz?! Visszamegyek, mar varnak ram, mondom a holgynek, hogy ne haragudjon, de elfelejtettem pisilni a kis tartalyba, mondja semmi gond, kesobb is raer. Megnyugszom, akkor ok. Vernyomas rendben, megmerik a sulyom, majd kiugrik a szemem, plane mikor ranyomok a "kg" gombra...16 KILO...atyaisten...szep darab vagyok...es meg van 4 het elvileg...mi lesz meg...pedig eddig olyan ugyes voltam, most mi tortent hogy 4 het alatt 5 kilot hiztam?! Bemegyunk a vizsgaloba es kezembe nyomja a kis tartalyt hogy akkor probalkozzak ujra, gondolom magamban, jo sok idot kaptam...tuti nem tudok megint pisilni...Nos, DE TUDTAM:))) ugy latszik en ha meglatok egy wc kagylot kotelessegemnek erzem, hogy pisiljek is:))) Anyunak mondtam, hogy egyik ejszaka ugye 7szer voltam wc-n, megha a gyerekunk fel is ebred enni azejszaka vagy barmiert, akkor sem kell 7szer felkellnem hozza...

Vizelet is rendben! Megerkezik a doktorno, aki ugye szinten terhes, de eskuszom miota ismerem nem no a pocija...mondjuk egy nagyon vekony, torekeny no...kerdezi hogy vagyok, hogy hallotta hivtam a korhazat a barna foltom miatt mondtam hogy igen, o is megnyugtatott hogy nincs semmi gond. Megkapta az utolso UH eredmenyet es Lily abszolut nagy baba. Mondta hogy megnezi befordult e mar szulopozicioba, ugyhogy ujra volt UH, es igen befordult. Megnezte a mehszajamat, de meg jo hogy nem mondta hogy ez vmi kegyetlen rossz, mert tuti nem engedem neki...NAGYON FAJT...es vegig azon jart az eszem, hogy jezus Isten, hogy fogok gyereket szulni, hat en etttol a fajdalomtol is total kivagyok. A mehszajam zart, meg tuti nem szulunk. Aztan vett vmi kenetet szinten a huvelyembol, de ez mar semmi nem volt az elozohoz kepest. Ma egy picit veres volt mindig a wc papir pisiles utan, de azt mondta a doki, hogy ez elofordulhat. Meghallgattuk a szivhangjat is es eleinte olyan volt mint szokott aztan tok begyorsult, mondta a dokineni, hogy biztos izgatott vmi miatt:) aztan megint normalizalodott, szoval minden rendben. Ma is vigan vihancolt a pocimban:) Ugy imadom ezt a kis dragat es alig varom, hogy lathassam. Aztan mondta a doki, hogy azoknak a fajasoknak amiket elmondtam meg ne nagyon oruljek, mert ettol meg nem biztos hogy a heten megszulok, de tekntve Lily becsult sullyat 3400gramm, ha most jonne a vilagra akkor sem lenne semmi gond. Szerinte jobb lenne ha elobb jonne, mert nehez szules lesz, plane ha ilyen utemben gyarapszik es tenyleg igazuk van...A 38. heten talalkozunk ujra, ekkor mar Balazzsal megyek, nem vezetek mar tobbet. Ha a 39. hetig nem jelentkezik, ujabb UH, hogy megmerjek a fejecskejet, hogy vajon ki tudom e majd tolni. Mondta, hogy igazabol az hogy mi legyen, majd akkor dol el ha mar ott leszek es elindult valoban a szules, meglatjak, hogy haladunk...stb...es ha a doki ugy latja hogy semerre sem haladunk, akkor javasolni fogja a csaszart es eldonthetjuk mi legyen. Nem szeretnek csaszart, nagyon nem...de igazabol a lenyeg hogy akarhogyan is Lily valahogy a vilagra jojjon es egeszseges legyen, mas nem szamit. Ugy tudom a csaszar utan, en meg labadozni fogok, igy felek nem tudom majd ugy ellatni a mi kis manonkat ahogy szeretnem, ez az ami zavar...

Doki utan irtam Balazsnak sms-t, aztan 10kor o hivott hogy hogyhogy nem ertem meg haza, hol koszalok. Bevasarolni voltam es a fasirt is kesz mar:) Mondta hogy azonnal induljak haza, ne maszkaljak. Miutan hazaertem, ettem kicsit, beszeltem anyuval, Norival es Balazs anyukajaval is chateltem picit, aztan lepihentem...mert a dokinak ezze; a mehszaj ellenorzessel sikerult elernie hogy egesz nap ugy fajt a huvelyem, mintha meg bennem lett volna...:( Niki 2 korul jott at befesteni a hajam, nehogy mar lenott hajjal szuljek?! :) Kozben Balazs is megerkezett, kb. fel3kor. Niki kb. 4kor ment el. Csinaltam nekik fini jegeskavet, fagyival:) Aztan neztunk egy filmet, de csak azoknak ajanlanam, akik vmi nagyon romantikus, siros, szomoru es nem happy end-del vegzodo filmet szeretnenek nezni...hmm...csak a cimet elfelejtettem...uppsz... 

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr184474006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

najovanmar 2012.04.26. 10:22:29

Na, akkor itt van a celegyenes, ahogy a spanyolok mondjak a terhesseg vegere. Visszaszamlalas indul!

Liz&Dorka · http://edeskispotty.blogspot.com/ 2012.04.26. 13:57:49

Azzal, hogy ilyen 'jól' megvizsgált, csak neked segít! Az utolsó 4-5 vizsgálatomnál azt hittem odapisilek a fájdalomtól, de tényleg igaz, ilyenkor már tágítják a méhszájat egy kicsit.
Tényleg nagyon szuper lenne, ha természetes úton megszülethetne Lily, hiszen ha császároznak, másnap nem tudsz semmit se csinálni és állítólag baromira fáj ... ha hüvelyi szülés van, sokkal jobb ... én szülés után pár órával ültem, zuhanyoztam, Dorkát elláttam. :)
Hatalmas babád van és még elvileg 4 hét vissza van, ami heti negyed kilót jelent a bébinek ... reméljük betölti szépen a 37. hetet és megindul ő is úgy, ahogy Ádám egy hete. :)

PetraésLily 2012.04.26. 18:55:15

@najovanmar: :) Csak tudnam ki lehetsz? :) A spanyolozasbol arra kovetkeztetek hogy a TESOM:) de o azt mondta nem tud kommentelni...:) ugyhogy szabad a gazda:)

PetraésLily 2012.04.26. 18:57:01

@Liz&Dorka: Oszinten en is ebben remenykedek, hogy elindul hamarabb, megis az az erzesem, hogy megvarjuk a veget...pedig mostmar a cuccom is osszepakoltam a korhazba, tuti ami tuti:)

Liz&Dorka · http://edeskispotty.blogspot.com/ 2012.04.26. 20:44:34

Majd Dorkával hívogatjuk Lilyt kifele, nyugi, előbb meglesz!

norus 2012.04.27. 11:47:10

WOw, Petra! Ez már tényleg a finish, egyre nagyobb izgalommal olvaslak :))

.:Danka:. 2012.04.27. 14:37:59

kitartast a vegere. mi is filmeket neztunk, azaz csak en, Livia az elejen bealudt :)))

keszulunk a holnapi babauszasra! :)
wizesblog.hu/cikkek/63-babauszas/260-babauszas-a-felkeszueles

PetraésLily 2012.04.27. 21:22:15

@norus: Ari vagy koszi...en meg egyre jobban unom magam:)

PetraésLily 2012.04.27. 21:23:24

@.:Danka:.:Koszi szepen, kitartas az ramfer... Jo babauszit Nektek. :) Ma ugy nez ki hamarabb hazajon Balazs ugyhogy varom nagyon:)
süti beállítások módosítása